Veronica en Bindinc stappen samen in mobile 'tv-guiding'
- Media
- 30 jul 2015 @ 15:14
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ReclameMobileOnline advertisingTelevisieDigitaal
- 30 jul 2015 @ 15:14
- Redactie Media
Na de Superguide-app lancering dit voorjaar en de nieuwe update van TVGids.nl slaan uitgeverij Veronica en Bindinc de handen ineen om samen een 'krachtige' mobile tv-guiding-propositie aan te bieden op de advertentiemarkt.
EPG's (Electronic Publishing Guides) zijn hot, zo weten algemeen directeur van Veronica Uitgeverij David Vink en algemeen directeur van Bindinc Barent Momma.
'Nooit eerder kon de consument kiezen uit zoveel series, films en documentaires en meer dan ooit is er daardoor behoefte aan een betrouwbare, functionele gids om het enorme aanbod in kaart te brengen', aldus Vink. 'Gemaakt door een redactie met verstand van zaken, die natuurlijk de bekendste series en films maar ook de verborgen pareltjes tipt. De cijfers spreken wat dat betreft boekdelen: twee miljoen downloads inmiddels van de Superguide-app en ruim een miljoen wekelijkse gebruikers. De groei is enorm en wij willen adverteerders in dit segment goed bedienen.'
Jan ter Laak, Sales Director Veronica: 'Tv-guiding is voor de consument key in het vinden van de juiste content en voor de adverteerder is het key omdat het the place to be is voor de consument. Wij doen zaken met tal van VOD-partijen, filmdistributeurs, kabelaars en typische tv-adverteerders die hun mobiele campagnes in onze apps als een natuurlijke aanvulling zien van hun tv-campagnes.'
Rob-Jaap Martens, uitgever van TVGids.nl, ziet in de samenwerking de voordelen van schaalgrootte. 'Wij bedienen samen een zeer substantieel deel van de markt.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Electronic Publishing Guides
- tv-gids
- Bindinc
- Superguide
- tv-guiding
- Barent Momma
- programmagegevens
- app
- Veronica
- David Vink
- TVgids.nl
- mobile
- samenwerking
- televisie
- EPG
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing