Vodafone laat FashionWeek live zien via Periscope
- Media
- 7 jul 2015 @ 12:14
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online
- 7 jul 2015 @ 12:14
- Redactie Media
Op 9 juli start het officiële programma van FashionWeek Amsterdam en voor het eerst zijn de shows live te volgen via Periscope. Vodafone zet vijf fashionbloggers in als live reporters van het Vodafone Fashion LAB-programma.
Op 9 juli start het officiële programma van FashionWeek Amsterdam en voor het eerst zijn de shows live te volgen via Periscope. Waar normaal gesproken slechts een select gezelschap toegang heeft tot dit event, kan heel modeminnend Nederland nu live, front row en backstage, meegenieten van de shows. Vodafone zet vijf fashionbloggers in als live reporters van het Vodafone Fashion LAB-programma. Modefanaten in Nederland hebben via Periscope de touwtjes in handen en bepalen mede wat de fashionbloggers vastleggen via social media.
Jouw FashionWeek door de ogen van een fashionista
Van 9 tot en met 13 juli kruipen volgers in de huid van de fashionbloggers via het Periscope-account @VodafoneNL. Met Periscope deel je via je smartphone video livestreams met je volgers, die door middel van hartjes en comments de koers van de stream kunnen sturen. Modebloggers Carolien Spoor en Liesbeth Rasker van Amayzine, Nina Verberne van Always With, Marlieke Koks van Cotton & Cream en Rowan Reiding van Red Reiding Hood nemen volgers vijf dagen lang mee op het Westergasterrein. Modeliefhebbers kunnen via #powertothefashionlovers op Instagram en Twitter verzoekjes indienen en de bloggers uitdagen sneak previews te delen van upcoming talenten in de modewereld.
Fashion LAB programma
Het Fashion LAB programma is onderdeel van FashionWeek en biedt jonge designers de kans om de stap naar een professionele catwalk te maken. Op de openingsavond trapt blogster Carolien Spoor af met de Periscope livestream van de veelbelovende show van Judith van Vliet & Chris van den Elzen. Voor het eerst toont dit duo hun complete collectie ‘Dark Depths’. Het is de tweede collectie die zij samen lanceren na hun awardwinnende eerste collectie ‘Excidium’. Na de aftrap op donderdag is het de beurt aan de modeontwerpers Bregje Cox, Zyanya Keizer, FUTURA, MAYN, Jonathan Christopher, AM\WESTEN, Susana Bettencourt, ALEXANDRA FRIDA en Franzel Amsterdam.
Programma fashionbloggers op Periscope @VodafoneNL:
Donderdag 9 juli: Carolien Spoor van Amayzine
Vrijdag 10 juli: Nina Verberne van Aways With
Zaterdag 11 juli: Liesbeth Rasker van Amayzine, Elle en Glamour
Zondag 12 juli: Marlieke Koks van Cotton & Cream
Maandag 13 juli: Rowan Reiding van Red Reiding Hood
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing