Fashion-platform Amayzine is klaar voor het najaar
- 19 aug 2015 @ 00:07
- Redactie Media
Digitaal modeplatform Amayzine.com staat te trappelen om van start te gaan in het nieuwe seizoen. Zo start Holland’s Next Top Model op 31 augustus, met Amayzine-oprichter May-Britt Mobach opnieuw als jurylid. Het platform is voor de tweede keer mediapartner van het programma en biedt de winnares een covershoot van het najaarsnummer.
De digitale winter-issue van Amayzine.com zal op 26 oktober direct na de finale van Holland’s Next Top Model online verschijnen. 'We hebben van elke finaliste een cover stand-by staan. Zodra het publiek heeft besloten wie wint, zetten wij die cover voor en kan ons magazine de lucht in', aldus hoofdredacteur May-Britt Mobach. Ze is samen met het Endemol Shine-team en fotograaf Dirk Kikstra al druk bezig met de shoot.
De septembermaand zal weer flink wat Flying Blue Miles opleveren, want de editors hoppen van New York via Londen naar Milaan met als eindstop Parijs. Vanuit die wereldsteden zullen ze de Amayzine-bezoekers alles vertellen over de trends, de gekkigheden backstage en de wonderlijke wensen van de designers. Natuurlijk stoppen ze hun filmcamera’s in hun koffer en staat er nu al een date gepland met Ricky Aston, trainer van de topmodellen.
Commercieel zet Amayzine dit jaar de samenwerking voort met Renault, rolt het de loper uit voor Chanel en Louis Vuitton en komen er veel samengestelde pakketten voor commerciële partijen. 'Couturepakketten noem ik dat. Daarbij kijken we naar de wens van de klant en maken we een concreet voorstel waarbij we op verschillende momenten en in verschillende vormen commerciële content maken', aldus sales director Daniëlle Heerkens.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing