Erik-Jan Gelink (ex-Sanoma) start bij Capgemini Consulting

Erik-Jan Gelink (ex-Sanoma) start bij Capgemini Consulting
  • Media
  • 31 aug 2015 @ 12:20
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaDigitaalInnovatiePersonalia

Erik-Jan Gelink is aangesteld als Vice President Telecom, Media en Entertainment binnen Capgemini Consulting. Hij is afkomstig van Sanoma, waar hij als Chief Commercial Officer verantwoordelijk was voor B2B-sales en onderdeel uitmaakte van de Executive Board.

Erik-Jan Gelink (48) zal zich bij Capgemini Consulting gaan richten op het adviseren van bedrijven in de telecom-, media- en entertainmentsector op het gebied van digitale transformatie. Met zijn carrière als lijnmanager en strategisch adviseur voor bedrijven als KPN, UPC, Telegraaf Media Groep en PCM Uitgevers en zijn werkzaamheden voor Sanoma de afgelopen twee jaar, waar hij in maart onverwacht vertrok, heeft Gelink brede ervaring opgedaan binnen telecom en media.

'Nu de implementatie van het transformatietraject bij Sanoma is afgerond, keer ik terug naar de advieswereld', aldus Gelink. 'De uitgebreide kennis en kunde van Capgemini Consulting op het gebied van digitale transformatie geven mij de kans om samen met mijn collega’s waarde te creëren voor telecom-, media- en entertainmentbedrijven.'

Erik-Jan Gelink studeerde bedrijfskunde aan Nyenrode Business Universiteit en bedrijfskundige economie aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Hij is getrouwd en heeft twee dochters. In zijn vrije tijd traint hij voor zijn vierde deelname aan de New York City Marathon. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken