IBC Leaders Summit over veranderend medialandschap

IBC Leaders Summit over veranderend medialandschap
  • Media
  • 13 aug 2015 @ 11:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieEvenementMediaInnovatie

Mediavakbeurs IBC staat weer voor de deur: van 10 tot 15 september draait de Rai Amsterdam weer helemaal om media. Een speciaal event tijdens deze beurs annex conferentie is de Leaders Summit. Voor dit exclusieve evenement worden 150 leiders uitgenodigd uit de elektronische media en entertainmentsector van Europa, het Midden-Oosten en Noord-Afrika.

De Leaders Summit, die dit jaar zijn vijfde editie beleeft op IBC, mixt scherpe inzichten van invloedrijke sprekers met onafhankelijk en exclusief onderzoek, dat dit jaar wordt aangeboden door onderzoekspartner IBM Institute for Business Value. Het deelnemersveld van de eendaagse top, die kennis biedt en vormgeeft aan toekomstige strategieen, bestaat uit hooggeplaatste afgevaardigden.

Het thema van dit jaar is 'Leiderschap in een veranderend media-ecosysteem'. Wederom presenteert journalist Andrew Neil de onderling verbonden sessies van de top. Hij geeft daarbij richting aan de discussies achter gesloten deuren, waarbij veel invloedrijke topstrategen zich geconfronteerd zien met een ongeëvenaard aantal veranderingen die technologische vooruitgang en nieuw consumentengedrag vereisen.

Sprekers tijdens deze summit zijn onder meer Maaz Sheikh (president van Starz Play Arabia), Michelle Munson (CEO en mede-oprichter van Aspera), Tom Burns (cto van EMC), Christian Kurz (Senior VP Research, Insights & Reporting van Viacom), Laurence Miall d'Aout (CEO van TV Beat) en Elisabetta Romano, Head of TV & Media Solutions bij Ericsson. 

Het slotdebat gaat over de impact van internet op televisie, met als panelleden Bruce Tuchman (Sundance Channel), Tom Toumazis (Yahoo), Rhys Noelke (RTL Group) en Erwin Jansen (Wunderman Group).

'The IBC Leaders Summit is fast becoming a must-attend event for strategic thinkers', zegt CEO Michael Crimp van IBC. 'It is an opportunity to understand how key opinion formers see the ever-changing media landscape. There is wealth of top-class knowledge to be gathered; ranging from an industry survey in conjunction with IBM to high-level networking. When you add to this the tailored guided tours, delegates have a unique opportunity to combine these elements to create a dynamic and unique strategy.'

www.ibc.org/leaders  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken