IBC Leaders Summit over veranderend medialandschap
- Media
- 13 aug 2015 @ 11:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieEvenementMediaInnovatie
- 13 aug 2015 @ 11:01
- Redactie Media
Mediavakbeurs IBC staat weer voor de deur: van 10 tot 15 september draait de Rai Amsterdam weer helemaal om media. Een speciaal event tijdens deze beurs annex conferentie is de Leaders Summit. Voor dit exclusieve evenement worden 150 leiders uitgenodigd uit de elektronische media en entertainmentsector van Europa, het Midden-Oosten en Noord-Afrika.
De Leaders Summit, die dit jaar zijn vijfde editie beleeft op IBC, mixt scherpe inzichten van invloedrijke sprekers met onafhankelijk en exclusief onderzoek, dat dit jaar wordt aangeboden door onderzoekspartner IBM Institute for Business Value. Het deelnemersveld van de eendaagse top, die kennis biedt en vormgeeft aan toekomstige strategieen, bestaat uit hooggeplaatste afgevaardigden.
Het thema van dit jaar is 'Leiderschap in een veranderend media-ecosysteem'. Wederom presenteert journalist Andrew Neil de onderling verbonden sessies van de top. Hij geeft daarbij richting aan de discussies achter gesloten deuren, waarbij veel invloedrijke topstrategen zich geconfronteerd zien met een ongeëvenaard aantal veranderingen die technologische vooruitgang en nieuw consumentengedrag vereisen.
Sprekers tijdens deze summit zijn onder meer Maaz Sheikh (president van Starz Play Arabia), Michelle Munson (CEO en mede-oprichter van Aspera), Tom Burns (cto van EMC), Christian Kurz (Senior VP Research, Insights & Reporting van Viacom), Laurence Miall d'Aout (CEO van TV Beat) en Elisabetta Romano, Head of TV & Media Solutions bij Ericsson.
Het slotdebat gaat over de impact van internet op televisie, met als panelleden Bruce Tuchman (Sundance Channel), Tom Toumazis (Yahoo), Rhys Noelke (RTL Group) en Erwin Jansen (Wunderman Group).
'The IBC Leaders Summit is fast becoming a must-attend event for strategic thinkers', zegt CEO Michael Crimp van IBC. 'It is an opportunity to understand how key opinion formers see the ever-changing media landscape. There is wealth of top-class knowledge to be gathered; ranging from an industry survey in conjunction with IBM to high-level networking. When you add to this the tailored guided tours, delegates have a unique opportunity to combine these elements to create a dynamic and unique strategy.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Amsterdam
- internet
- innovatie
- RAI
- vakbeurs
- debat
- conferentie
- event
- IBC
- televisie
- medialandschap
- Leaders Summit
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing