Adfactor verzorgt native advertising voor RTL Z
- Media
- 10 sep 2015 @ 11:38
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkReclameOnlineOnline advertising
- 10 sep 2015 @ 11:38
- Redactie Media
Adfactor gaat native advertising verzorgen voor het vernieuwde online platform van RTL Z. Op 7 september is het nieuwe RTL Z gestart, dat communiceert via tv, web, app en events. Phileas Fox, directeur Adfactor: 'Met deze samenwerking versterken we onze positie in het umfeld van business, finance en economie. We verwachten met RTL Z mooie samenwerkingen op het gebied van native advertising op te zetten.'
Vanaf 7 september is RTL Z losgetrokken van RTL 7 en gaat RTL Z verder als zelfstandig kanaal op 11 (KPN) en 12 (Ziggo). Het nieuwe RTL Z is een multimediaal business netwerk voor iedereen die vooruit wil: ambitieuze mannen en vrouwen die het maximale uit zichzelf willen halen en ondernemend in het leven staan. Deze doelgroep bevindt zich veel online en dat biedt kansen op het gebied van advertising.
Adfactor, gespecialiseerd in content marketing en native advertising, zal samen met RTL Z de exploitatie van het online platform van RTL Z gaan verzorgen. RTL Z richt zich op de doelgroep 25-59 AB1 en biedt interessante mogelijkheden voor effectieve online exposure.
Phileas Fox, directeur Adfactor: 'We zijn erg enthousiast over deze samenwerking. RTL Z vormt een mooie versterking van ons portfolio naast titels als Bright.nl en Z24.nl. Zowel inhoudelijk als qua multimediale strategie past RTL Z heel goed bij onze expertise.'
'Kansen voor digital advertising'
Ook RTL kijkt uit naar de samenwerking. Joris van Lierop, uitgever RTL Nieuwsgroep: 'Met Adfactor als partner bieden we adverteerders vernieuwende mogelijkheden in digital advertising. Rijke formaten en digitale native oplossingen zijn het handelsmerk van Adfactor waar we op aan zullen sluiten en samen op willen doorontwikkelen. We zien Adfactor als een mooie aanvulling op het portfolio dat we als RTL Z te bieden hebben aan onze commerciële partners.'
Via tv, web, app en events biedt RTL Z het laatste nieuws, de achtergronden en verdieping op het gebied van politiek, economie, trends, tech & lifestyle. Op het online platform van RTL Z zijn alle programma’s on demand beschikbaar. Daarnaast staat nieuws centraal, aangevuld met analyses, tips en commentaar. RTL Z vermaakt en inspireert en is gericht op de toekomst, op vernieuwing en vooruitgang.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing