Crossmediale samenwerking Sanoma, V&D en Leaseplan

 Crossmediale samenwerking Sanoma, V&D en Leaseplan
  • Media
  • 24 sep 2015 @ 19:36
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Belangstelling voor private lease groeit fors in Nederland en maatschappijen vinden nieuwe manieren om contractanten aan zich te binden. In samenwerking met V&D en Sanoma biedt Leaseplan vanaf morgen tijdens het jaarlijkse V&D Prijzencircus de mogelijkheid een leasecontract af te sluiten.

Het is de eerste keer dat een mediaexploitant private lease contracten aanbied. De samenwerking met V&D voor de fysieke locaties, Sanoma is verantwoordelijk voor het hele mediatraject middels informeren en inspireren (advertorials) en advertenties.

Geïnteresseerden kunnen tijdens het V&D Prijzencircus van 25 september tot en met 11 oktober in twintig V&D-filialen en online op VD.nl terecht voor het afsluiten van een leasecontract. Op de winkelvloer is de auto te bekijken

www.sanoma.nl
www.vd.nl
www.leaseplan.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken