FD vernieuwt weekendkrant, meer aandacht voor innovatie
- Media
- 24 sep 2015 @ 14:31
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkPrintJournalistiekMediaInnovatie
- 24 sep 2015 @ 14:31
- Redactie Media
Het FD vernieuwt zijn weekendkrant ingrijpend. Er komt meer aandacht voor technologie en innovatie, maar ook meer inspiratie voor de vernieuwing van businessmodellen en meer aandacht voor zelfontplooiing en carrière.
Dit meldt FD-hoofdredacteur Jan Bonjer. 'Met het FD in de hand blikt de lezer nadrukkelijk naar de toekomst. Dit gaat het FD zijn lezers met ingang van komende zaterdag bieden.'
Er komt een speciaal katern over groei, innovatie, technologie en leiderschap, dat 'Morgen' gaaat heten. In ‘Werk en Geld’ gaat het FD uitgebreid in op de individuele ontplooiing van ondernemende mensen. Hoe gaan zij om met werk, waarde en geld? Hoe managen zij hun loopbaan? Dit katern verschijnt in het handige en gemakkelijk te bewaren halfformaat.
In het eerste deel van de krant verschijnen meer interviews. Met diepgravende artikelen en de beursanalyse van de week worden de grote nieuwsontwikkelingen op financieel-economisch terrein geduid.
Abonnees van Het Financieele Dagblad lezen door de week steeds vaker digitaal. Ze nemen 24/7 veel informatie en inzicht op. Terwijl het leven en het lezen steeds digitaler worden, staat de weekendkrant steeds meer voor inspiratie en reflectie. De gedrukte krant past daar uitstekend bij en wordt in het weekend juist omarmd. Reden voor het FD om opnieuw in de gedrukte krant te investeren. Uiteraard verschijnen alle verhalen over innovatie, technologie en carrièremanagement ook digitaal.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- zaterdagkrant
- interviews
- innovatie
- vernieuwing
- carrière
- bijlage
- Jan Bonjer
- krant
- zakelijk
- FD
- Weekend
- bedrijfsleven
- weekendkrant
- dagblad
- Morgen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing