Hellmann's startklant van Mindshare op Instagram
- Media
- 29 sep 2015 @ 10:42
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - StrategieKlantenMediabureauFoodSocial media
- 29 sep 2015 @ 10:42
- Redactie Media
Deze week opent Instagram ook in Nederland zijn deuren voor adverteerders. Mindshare is erin geslaagd om voor klant Unilever een positie te verwerven als eerste Nederlandse 'single day buy'-adverteerder op dit snel groeiende sociale medium. De campagne richt zich op mayonaisemerk Hellmann's.
De strategie, inkoop en executie van deze campagne wordt verzorgd door Mindshare. Robbert van Ooijen, digital manager bij Mindshare: 'We zijn erg blij dat we de ambitie van Unilever waar kunnen maken om met hun merken een pionierende rol in communicatie te vervullen. We zien in Instagram namelijk een platform met veel potentie. Dit zien we terug in onze internationale studies.'
Harry Dekker, mediadirecteur Unilever Benelux: 'Ons merk staat over de hele wereld vaak al standaard op tafel, maar in Nederland is Hellmann’s nog relatief nieuw. We zien Instagram als een sterk visueel platform waarop we Hellmann’s en de gerechten die je ermee kunt maken een aantrekkelijk podium kunnen bieden.'
De campagne zal gemeten worden door onderzoeksbureau Nielsen, zodat Mindshare en Unilever de resultaten mee kunnen nemen in de communicatiestrategie voor 2016.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- klant
- marketing
- Mindshare
- social media
- food
- Hellmann's
- campagne
- Unilever
- mediabureau
- reclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing