La Place en JCDecaux trakteren met livestream 'pizza-mupi'

La Place en JCDecaux trakteren met livestream 'pizza-mupi'
  • Media
  • 9 sep 2015 @ 12:56
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaFoodCampagnesOutdoor

Verse gerechten voor een lage prijs. Daarvoor moet je bij restaurant La Place zijn. Om dat duidelijk te maken, maakte JCDecaux van een mupi een livestream-bestelloket voor pizza’s. 'Wat wil je op je pizza?'

Een beetje salami, wat ham, een handje champignons of toch gewoon vooral heel veel mozzarella; naast de Munttoren in Amsterdam konden voorbijgangers onlangs hun favoriete pizza laten samenstellen door met een liveverbinding via een mupi van JCDecaux te praten met een kok van restaurant La Place.

Om de nieuwe campagne van La Place af te trappen en te laten zien dat het restaurant onder andere verse huisgemaakte maaltijden serveert tegen een vaste lage prijs, bouwde buitenreclame-exploitant JCDecaux een mupi om tot digitaal bestelloket met live audio- en videocontact met de keuken van La Place. Hierdoor konden voorbijgangers de kok via de mupi zien, spreken en horen en hem à la minute hun favoriete pizza laten bereiden. En terwijl de kok de pizza’s vervolgens bakte in de oven, liepen zijn gasten naar het La Place-restaurant, even verderop in de Kalverstraat.

Momenteel is La Place met een landelijke campagne met diverse uitingen te zien in de objecten van JCDecaux. De livestream-actie is het resultaat van een samenwerking tussen La Place en JCDecaux en was alleen woensdag 2 september te zien op de Mupi aan het begin van de Kalverstraat, naast de Munttoren.



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken