La Place en JCDecaux trakteren met livestream 'pizza-mupi'
- 9 sep 2015 @ 12:56
- Redactie Media
Verse gerechten voor een lage prijs. Daarvoor moet je bij restaurant La Place zijn. Om dat duidelijk te maken, maakte JCDecaux van een mupi een livestream-bestelloket voor pizza’s. 'Wat wil je op je pizza?'
Een beetje salami, wat ham, een handje champignons of toch gewoon vooral heel veel mozzarella; naast de Munttoren in Amsterdam konden voorbijgangers onlangs hun favoriete pizza laten samenstellen door met een liveverbinding via een mupi van JCDecaux te praten met een kok van restaurant La Place.
Om de nieuwe campagne van La Place af te trappen en te laten zien dat het restaurant onder andere verse huisgemaakte maaltijden serveert tegen een vaste lage prijs, bouwde buitenreclame-exploitant JCDecaux een mupi om tot digitaal bestelloket met live audio- en videocontact met de keuken van La Place. Hierdoor konden voorbijgangers de kok via de mupi zien, spreken en horen en hem à la minute hun favoriete pizza laten bereiden. En terwijl de kok de pizza’s vervolgens bakte in de oven, liepen zijn gasten naar het La Place-restaurant, even verderop in de Kalverstraat.
Momenteel is La Place met een landelijke campagne met diverse uitingen te zien in de objecten van JCDecaux. De livestream-actie is het resultaat van een samenwerking tussen La Place en JCDecaux en was alleen woensdag 2 september te zien op de Mupi aan het begin van de Kalverstraat, naast de Munttoren.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- mupi
- campagne
- pizza
- outdoor
- La Place
- JCDecaux
- actie
- kok
- Amsterdam
- Kalvertoren
- interactie
- Kalverstraat
- livestream
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing