LINDA.meiden en Fashionchick gaan samenwerking aan
- Media
- 12 sep 2015 @ 15:47
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnline
- 12 sep 2015 @ 15:47
- Redactie Media
LINDA.meiden en de online winkelstraat Fashionchick.nl zijn een samenwerking aangegaan. Alle mode-items uit de najaarseditie van LINDA.meiden zijn te koop in de speciaal daarvoor ingerichte pop-up shop op Fashionchick.nl.
Een samenwerking tussen een bestaande fashion portal en een printmagazine is op deze manier nog niet eerder gedaan in Nederland. Het jurkje dat Roxeanne Hazes op de cover draagt, de outfit van Anna Nooshin of de pumps uit de Favorites: lezeressen kunnen naar de LINDA.meiden pop-up shop op Fashionchick.nl en bestellen het gewenste item.
Jildou van der Bijl, algemeen hoofdredacteur LINDA.: 'Met LINDA.meiden willen we het gat vullen tussen de doelgroep van de teenmagazines en de volwassen glossies. De jonge vrouwen die we met LINDA.meiden bereiken zijn opgegroeid in het tijdperk waarin je waar en wanneer je maar wilt digitaal wordt bediend. Met de samenwerking met Fashionchick willen wij deze groep op een ludieke manier shopservice verlenen en een brug slaan tussen offline en online media.'
Ellen Snijder, co-founder Fashionchick: 'Hoe vaak gebeurt het dat je die ene perfecte tas nergens kunt vinden, heel frustrerend! Dit is één van de redenen waarom ik Fashionchick.nl ooit ben gestart, alles wat je ziet is hier direct online te koop. Dit hebben we uitgebreid met onze samenwerking met LINDA.meiden: alles wat je ziet in deze editie hebben we verzameld en kun je dus meteen shoppen. Ik ben daarom heel trots op deze unieke samenwerking!'
Voor items die (nog) niet verkrijgbaar zijn heeft de redactie van LINDA.meiden en Fashionchick de meest vergelijkbare producten geselecteerd. Bovendien is deze editie van LINDA.meiden voorzien van een kortingspasje waarmee 5 x 10 euro te verzilveren is via Fashionchick.nl.
Shopable video
Naast het magazine zet ook de shopable video aan tot aankopen in de pop-up shop. De kleding en accessoires uit backstagevideo’s van de covershoot en dubbelinterview worden via verkooptags benoemd in de video. Vanuit de video klik je direct door naar het product in de pop-up shop.
LINDA.meiden najaarseditie
De nieuwe LINDA.meiden Shop till you drop ligt vanaf 8 september in de winkel. Op de cover actrice en danseres Sigourney Korper (28), zangeres Roxeanne Hazes (22) en modeblogger Lizzy van der Ligt (24). Ze hebben succes, geld als water en leven om te shoppen. Maar ook in het nummer meiden die pijn hebben bij sex en jonge vrouwen met een schuld van 60.000 euro: "Ik was een beetje dom."
LINDA.meiden, het jongere zusje van LINDA. wordt gemaakt door de makers van LINDA.,voor de leukste jonge vrouwen van Nederland. LINDA.meiden verschijnt 4 keer per jaar en heeft een gemiddelde oplage van 62.559 exemplaren (2014).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing