M&M's Mega passen niet in mupi JCDecaux
- 17 sep 2015 @ 00:28
- Redactie Media
M&M’s introduceert een nieuwe dikmaker: de M&M’s Mega. Deze snoepjes zijn liefst drie keer zo groot als normaal. Om dit te promoten, probeerde JCDecaux ze in een mupi te proppen. Dat lukte niet.
De harten van chocoladeliefhebbers die houden van een stevige bite zullen sneller gaan kloppen, verwacht M&M’s. De nieuwe 'Mega's' zijn namelijk drie keer groter dan de originele chocosnoepjes.
Om met een dikke knipoog te laten zien hoe mega deze Mega M&M’s nu eigenlijk zijn, heeft JCDecaux negentien mupi’s op drukke centrumlocaties in verschillende grote steden voorzien van een reusachtige blauwe 3D-M&M. Deze is echter zo groot dat de mupi’s bijna uit hun voegen barsten. Het frame krijgt het zichtbaar zwaar te verduren.
De negentien M&M Mega-mupi’s zijn te zien in Amsterdam (2), Almere (3), Breda (3), Den Haag (2), Leiden (3), Rotterdam (3) en Utrecht (3). Deze buitenreclame-special is het resultaat van een samenwerking tussen Mars Nederland, FHV BBDO, Kinetic/MediaCom en JCDecaux en is op straat zichtbaar tot en met 23 september.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- reclame
- food
- outdoor
- mupi
- out of home
- Amsterdam
- M&M's
- chocolade
- JCDecaux
- chocosnoepje
- buitenreclame
- Mars
- snoep
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing