Reed Business start platform over personal finance

Reed Business start platform over personal finance
  • Media
  • 7 sep 2015 @ 00:14
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepCommunityOnlineEvenement

Reed Business, uitgever van onder meer Elsevier, Beleggers Belangen, Beurs.nl en Grip op je Vermogen, is gestart met een nieuw multimediaal platform over geldzaken: VoorMorgen.Nu. De doelgroep bestaat uit mensen tussen 25 en 45 jaar. Het platform omvat onder meer een website, een nieuwsbrief, een event en een glossy magazine.

VoorMorgen.nu heeft als doel om particulieren op een begrijpelijke manier inzicht te geven in hun persoonlijke financiële situatie en hen te ondersteunen bij het maken van de juiste keuzes voor de toekomst. VoorMorgen.nu bestaat uit zes pijlers: sparen, beleggen, pensioen, wonen, carrière en ondernemerschap.

Als hoofdredacteur voor het platform heeft Reed Business per 1 september jongstleden Karel Mercx aangetrokken. Mercx (1981) werkte eerder voor Reed Business als redacteur voor Beleggers Belangen. Hij combineert zijn hoofdredacteurschap van VoorMorgen.Nu vanaf deze maand met het een hernieuwd redacteurschap bij dit weekblad, de grootste beleggingstitel van Nederland.

Speeddaten over geld

Het eerste hoogtepunt van VoorMorgen.Nu wordt een event op donderdagavond 26 november in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Dit event, waarop politiek commentator Sywert van Lienden (1990) als dagvoorzitter zal optreden, zal onder meer bestaan uit workshops, speeddates en een ‘silent talkshow’.

Als plenaire sprekers zullen onder meer optreden topeconoom Barbara Baarsma (1969), bekend van Buitenhof en DWDD, en docent en schrijver Kilian Wawoe (1972), bekend van Universiteit van Nederland en TEDx. Kaartjes kunnen vanaf vrijdag 4 september via de website www.voormorgen.nu worden besteld. Er geldt een ‘early bird’-actie van €25 voor twee personen (inclusief hapje en drankje).

Glossy rond kerst

Rond de jaarwisseling zal voor de eerste keer het VoorMorgen.Nu-magazine verschijnen, een glossy boordevol inspiratie en praktische tips om je geld te laten groeien en het te gebruiken om je dromen op korte en lange termijn te verwezenlijken.

Op de website VoorMorgen.nu kunnen belangstellenden meer informatie vinden over het event en zich hier alvast voor aanmelden. Ook kunnen ze zich via de website abonneren op een tweewekelijkse gratis nieuwsbrief, een nuttige leidraad voor wie meteen wil beginnen met sparen, beleggen of alternatieve manieren van investeren, zoals crowdfunding. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken