Reed Business start platform over personal finance
- Media
- 7 sep 2015 @ 00:14
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepCommunityOnlineEvenement
- 7 sep 2015 @ 00:14
- Redactie Media
Reed Business, uitgever van onder meer Elsevier, Beleggers Belangen, Beurs.nl en Grip op je Vermogen, is gestart met een nieuw multimediaal platform over geldzaken: VoorMorgen.Nu. De doelgroep bestaat uit mensen tussen 25 en 45 jaar. Het platform omvat onder meer een website, een nieuwsbrief, een event en een glossy magazine.
VoorMorgen.nu heeft als doel om particulieren op een begrijpelijke manier inzicht te geven in hun persoonlijke financiële situatie en hen te ondersteunen bij het maken van de juiste keuzes voor de toekomst. VoorMorgen.nu bestaat uit zes pijlers: sparen, beleggen, pensioen, wonen, carrière en ondernemerschap.
Als hoofdredacteur voor het platform heeft Reed Business per 1 september jongstleden Karel Mercx aangetrokken. Mercx (1981) werkte eerder voor Reed Business als redacteur voor Beleggers Belangen. Hij combineert zijn hoofdredacteurschap van VoorMorgen.Nu vanaf deze maand met het een hernieuwd redacteurschap bij dit weekblad, de grootste beleggingstitel van Nederland.
Speeddaten over geld
Het eerste hoogtepunt van VoorMorgen.Nu wordt een event op donderdagavond 26 november in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Dit event, waarop politiek commentator Sywert van Lienden (1990) als dagvoorzitter zal optreden, zal onder meer bestaan uit workshops, speeddates en een ‘silent talkshow’.
Als plenaire sprekers zullen onder meer optreden topeconoom Barbara Baarsma (1969), bekend van Buitenhof en DWDD, en docent en schrijver Kilian Wawoe (1972), bekend van Universiteit van Nederland en TEDx. Kaartjes kunnen vanaf vrijdag 4 september via de website www.voormorgen.nu worden besteld. Er geldt een ‘early bird’-actie van €25 voor twee personen (inclusief hapje en drankje).
Glossy rond kerst
Rond de jaarwisseling zal voor de eerste keer het VoorMorgen.Nu-magazine verschijnen, een glossy boordevol inspiratie en praktische tips om je geld te laten groeien en het te gebruiken om je dromen op korte en lange termijn te verwezenlijken.
Op de website VoorMorgen.nu kunnen belangstellenden meer informatie vinden over het event en zich hier alvast voor aanmelden. Ook kunnen ze zich via de website abonneren op een tweewekelijkse gratis nieuwsbrief, een nuttige leidraad voor wie meteen wil beginnen met sparen, beleggen of alternatieve manieren van investeren, zoals crowdfunding.
VoorMorgen.Nu event from VoorMorgen.Nu on Vimeo.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Voor Morgen Nu
- doelgroep
- event
- geld
- Beurs.nl
- Elsevier
- personal finance
- financieel
- Grip op je vermogen
- Reed Business
- VoorMorgen.nu
- Karel Mercx
- hoofdredacteur
- platform
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing