Stel je eigen SEAT Ibiza samen in een abri van JCDecaux
- Media
- 18 sep 2015 @ 13:11
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 18 sep 2015 @ 13:11
- Redactie Media
Je hebt de nieuwe SEAT Ibiza op het oog, maar twijfelt over enkele details. Gelukkig kun je nu zelfs tijdens het wachten op de tram jouw droomauto personaliseren. De vernieuwde SEAT Ibiza kun je met talloze pakketten en kleuren personaliseren.
Van het type grill tot de kleur van de spiegelkappen, je stelt hem volledig naar eigen smaak en stijl samen. En nu kan dat zelfs tijdens het wachten op de tram! Met een interactieve Buitenreclamespecial bij JCDecaux stelt SEAT voorbijgangers namelijk in staat om met hun smartphone verbinding te maken met een Abri en zo te ontdekken welke kleurstelling hun favoriet is.
Hiervoor heeft JCDecaux in de Abri een digitaal scherm met internet geïnstalleerd. Via een keuzemenu met color packs kunnen deelnemers op hun telefoon de Ibiza op het digitale Abri-scherm van kleur laten veranderen. Daarnaast zijn in de glazen achterwand van de Abri, door het gebruik van edgelight-techniek, de contouren van de SEAT Ibiza te zien. De kleur van deze contouren verandert mee als een deelnemer op zijn smartphone voor een andere color pack kiest. Bovendien is het mogelijk om met de mobiel ook de claxon, de lampen én het alarm van de SEAT Ibiza te bedienen.
Met de Buitenreclamespecial geeft SEAT invulling aan het campagne-thema ‘Get connected’. In de sportieve SEAT Ibiza koppel je namelijk je smartphone aan het interne mediasysteem, waardoor het display in de auto direct het scherm van de verbonden telefoon toont.
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: 'SEAT maakt origineel gebruik van de combinatie waarvan ik de komende jaren veel verwacht, namelijk die van Buitenreclame en Mobiel. Onderzoek wijst uit dat velen Buitenreclame een betrouwbaar medium vinden. Als dat medium oproept tot interactie via een mobiel, die letterlijk iedereen op zak heeft, nodigt dat uit en kunnen mooie campagnes ontstaan. Groot bijkomend voordeel van deze combinatie is dat Adblockers hier geen belemmerende rol in kunnen spelen.'
Deze Special is het resultaat van een samenwerking tussen SEAT, Sunshine and Sausages, MediaCom, Kinetic en JCDecaux en is tot en met 22 september te zien op het Rembrandtplein in Amsterdam.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing