[DeMediaBelofte] 2016 Guy Grimmelt over mediatalent...

[DeMediaBelofte] 2016 Guy Grimmelt over mediatalent...
  • Media
  • 16 okt 2015 @ 09:26
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Dit jaar wordt voor de eerste keer de DeMediaBelofte van het Jaar gekozen. De genomineerden voor deze prijs worden bekend gemaakt tijdens het Dertiende Nederlands MediaNetwerk Event op donderdag 5 november in Desmet Studio's Amsterdam (komt allen!). De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op 2 december in Amsterdam.

1000 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen DeMediaBelofte 2016 uit een longlist. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor de longlist.

Wij publiceren de voordrachten van mensen die zelf ook voor deze prijs in aanmerking hadden kunnen komen, als deze 10 of 20 jaar geleden al had bestaan. Vandaag is het woord aan Guy Grimmelt, Marketing en Business Development Director bij Exterion Media.


Xanthe van Schoonhoven

Business Intelligence Manager Mindshare

Ik ben Xanthe ruim een jaar geleden tegen gekomen bij onderzoeksburo Memo2 en ze maakte direct al een sterke indruk door de combinatie van inzicht/kennis en haar communicatie skills richting de business.

Xanthe is van grote waarde geweest bij Memo2 en heeft zich niet voor niets in vijf jaar tijd opgewerkt naar een geweldige nieuwe uitdaging bij Mindshare als Business Intelligence Manager.

Didi van Doggenaar

Accountmanager ExterionMedia

Didi is inmiddels al een paar jaar een collega en heeft een opvallende groei doorgemaakt. Ze kwam van buiten de media  en heeft zich door haar skills, persoonlijkheid en doorzettingsvermogen tot een vaste waarde in ons sales team gebombardeerd.

Haar netwerk is top, haar werk is dat ook en daarnaast is ze ook actief geworden in het bestuur van YIM en zal ze vanuit die hoedanigheid  ook toetreden tot het MWG bestuur.  Didi weet wat ze wil en investeert sterk in zichzelf en haar relaties waardoor het zowel op  inhoudelijk- als op persoonlijk vlak prettig zaken doen is.

Camiel Verhey

Head of Mobile MEC

Ik ken Camiel vanuit zijn eigen bedrijf toen hij al druk bezig was met creatie en mobiel. Camiel is extreem gedreven om verder te komen en dat maakt hem ook heel leuk en committed.

Met zijn bedrijf Signal Hill, maar ook bij Nu.nl waar hij betrokken was bij de extensions van Nu.nl,  heeft hij zijn sporen verdiend. Lekker dat Camiel goed gevoel heeft bij zowel de business als de tech kant en daarin ook goed kan sparren. Mede daarom is hij nu head of mobile bij MEC.

Joran Bos, Ruurd Kooistra, Andrew Verhulp en Elmar Kruitwagen

Ach, ik kan eigenlijk niet kiezen. Vier jongens die bij Ogilvy vanuit een soort stage zijn begonnen waaruit hun eigen digital buro Keplar Agency is ontstaan. Ik heb ze zien groeien van een burootje bij Ogilvy naar een bedrijf met circa 30 mensen met wie ze hele leuke creatieve, techie, innovatieve dingen maken.

Nominaties voor een Webby met een showcase voor Google, designs voor ADE, ach, ik kan nog heel lang doorgaan maar wat ik erg cool aan ze vind is dat ze als vier zeer verschillende mensen op zo’n jonge leeftijd elkaar hebben weten te vinden, elkaar versterken en gezamenlijk zo’n leuk en sterk bedrijf hebben weten op te zetten in slechts drie jaar.

Draag ook een mediatalent voor!

Iedereen mag mediatalenten voordragen voor de longlist. Wat we van je nodig hebben is dit:

  • Naam van het talent
  • Functie van het talent en naam bedrijf of organisatie waar het talent werkt
  • Een korte, duidelijke en relevante motivatie (die vind ik hartstikke goed is niet voldoende)
  • Een link naar de LinkedIn profielpagina van degene die je voordraagt


Stuur dit naar info@demediabelofte.nl met als onderwerp De MediaBelofte 2016

Voordrachten worden anoniem verwerkt.


Dit zijn de criteria:

  • Maximaal 30 jaar oud
  • Woont en werkt in Nederland
  • Werkt voor een bedrijf of organisatie
  • Is geen ondernemer, dus ook geen ZZP’er
  • Is geen directeur of CEO
  • Werkt in media en/of marketingcommunicatie. We nemen dat heel breed: mediaexploitanten, saleshuizen, mediabureaus, reclamebureaus, online bureaus, marktonderzoekbureaus, PR bureaus, mediaproducenten…
  • Heeft een LinkedIn profiel
     

Voordragen kan tot en met vrijdag 16 oktober

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken