Gorka Hermann krijgt financiële topfunctie bij Viacom
- Media
- 22 okt 2015 @ 11:15
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaMediaZakelijkTelevisie
- 22 okt 2015 @ 11:15
- Redactie Media
Viacom International Media Networks heeft Gorka Hermann benoemd tot Senior Vice President Finance Noord-Europa. Vanaf november leidt hij de financiële afdeling voor de gehele Noord-Europese regio.
In zijn nieuwe rol zal Hermann verantwoordelijk zijn voor het gehele financiële planningsproces in alle Noord-Europese landen waar VIMN is gevestigd. Daar valt Nederland onder, maar ook Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk, Polen, Zweden, Noorwegen, Finland en Denemarken. Hij zal toetreden tot het VIMN Northern Europe Senior Management team en rapporteren aan Willem Schelling, Senior Vice President en Chief Operating Officer VIMN Noord-Europa.
Gorka Hermann: 'Ik kan niet wachten om samen met mijn nieuwe team aan de slag te gaan bij VIMN Noord-Europa en mijn jarenlange ervaring binnen de media- en entertainmentindustrie toe te passen in het Noord-Europese cluster.'
Willem Schelling, COO van Viacom Noord-Europa: 'Ik heet Gorka van harte welkom als onze nieuwe Senior Vice President Finance. Met zijn sterke achtergrond in financiën, alsook met zijn uitgebreide kennis van onze industrie door zijn werkzaamheden bij onze dochteronderneming Paramount Pictures Duitsland is hij de juiste man voor deze rol. Ik kijk uit naar de samenwerking met Gorka en zijn team.'
Gorka Hermann werkte bij Paramount Pictures Duitsland. Als directeur Financiën en Business Support was hij verantwoordelijk voor de commerciële ondersteuning van Paramount Pictures Duitsland. Voorafgaand aan zijn carrière bij Paramount Pictures Duitsland werkte hij voor Discovery Networks Duitsland, Deutsche Post World Net en KPMG. Hermann zal gevestigd zijn in Amsterdam.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing