Voetbal International zet vol in op live publishing

Voetbal International zet vol in op live publishing
  • Media
  • 9 okt 2015 @ 13:51
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Voetbal

Voetbal International lanceert tijdens de interland Kazachstan-Nederland een nieuwe VI Live omgeving, beschikbaar op alle VI-platformen. Met behulp van Scribble Live-technologie wordt de kracht van de redactie met die van de VI-community gebundeld, en alle content afkomstig van de sociale media.

VI-verslaggevers gaan vanuit het stadion direct hun bijdrage leveren aan VI Live via social media, audio, video, beeld en tekst. Dit alles zal ook gaan gelden voor de VI-community,  met een krachtige mix als resultaat op wedstrijddagen, tijdens persconferenties, lotingen en andere grote gebeurtenissen in de voetbalwereld.

Op de dag van ‘De Klassieker’ bijvoorbeeld pakt VI uit met ‘live-berichtgeving’ vanaf het moment van de aankomst van de bus, tot de nababbel en de laatste persconferentie. Dit alles voorzien van sfeerbeelden, live-statistieken, video-items, meningen uit de VI-community, polls, gastbijdrages van prominenten en van de VI-Clubwatchers.

De vernieuwde VI Live zal voor het eerst zichtbaar zijn op zaterdag 10 oktober als Oranje het cruciale uitduel met Kazachstan speelt.

www.vi.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken