KPN en sportblad Helden gaan samen tv maken
- Media
- 11 nov 2015 @ 15:29
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieContentSport
- 11 nov 2015 @ 15:29
- Redactie Media
Helden gaat televisie maken. In 'Hollandse Helden' portretteert het sportmagazine komend jaar wekelijks Nederlandse sporters die wonen in het buitenland. De serie geeft een inkijkje in het leven van bekende én onbekende sporters die voor hun sport Nederland hebben verlaten. Hollandse Helden wordt gemaakt samen met KPN en zal te zien zijn voor alle klanten van iTV en Play.
Helden gaat op bezoek bij onder meer Ronald en Erwin Koeman in Southampton, langs bij kickbokskampioen Tyrone Spong in Miami, rugbyer Tim Visser in Londen en voetballer Quincy Promes in Moskou. Helden krijgt een uniek kijkje in de wereld van deze 'Hollandse Helden'. De verslaggevers gaan mee naar trainingen, wedstrijden, zelfs naar hun huis en ontmoeten de familie. Een bijzondere reeks indrukwekkende en persoonlijke afleveringen met veel exclusieve beelden en persoonlijke interviews.
Helden gaat deze helden portretteren in wekelijkse documentaires van twaalf minuten. In elke aflevering worden persoonlijke vragen gesteld, zoals over wat ze missen aan Nederland en hoe ze contact houden. Het eerste contrast is voor elke aflevering hetzelfde: Nederland versus buitenland. Over hun thuisgevoel, rituelen, dagelijkse routine, de personen die daarbij horen. En natuurlijk de status die onze hoofdpersoon heeft in het nieuwe land. Het tweede contrast verschilt per aflevering en is afhankelijk van de hoofdpersoon.
Vanaf begin 2016 kunnen alle klanten van KPN de programma’s gratis bekijken.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing