Mindshare wint Ubisoft-account terug

Mindshare wint Ubisoft-account terug
  • Media
  • 18 nov 2015 @ 12:34
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauPitchesKlantenStrategie

Mediabureau Mindshare is vanaf januari verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop van Ubisoft in Nederland. Dit account kerrt wereldwijd terug bij Mindshare.

Ubisoft was al eerder klant in de UK, Duitsland, Spanje en Frankrijk. Na een uitstapje bij Havas keert deze klant weer terug als wereldwijde klant bij Mindshare. In Nederland werkt Mindshare voor het eerst voor deze gamegigant.

Ruud de Langen, CEO van Mindshare: 'Een klant als Ubisoft leent zich per definitie voor een dynamische niet traditionele middelenaanpak. En daar voelen wij ons helemaal bij thuis met onze ‘adaptive marketing’ propositie.'

Marcel Keij, Marketing Director Ubisoft Benelux: 'We zien uit naar de samenwerking met Mindshare om onze positie op de gamemarkt verder uit te bouwen.'

Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 87 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gerenommeerd en gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en bekende lokale adverteerders. Mindshare is onderdeel van WPP. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken