ZIGT is nieuw mediabureau van Hornbach
- Media
- 17 nov 2015 @ 12:34
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauPitchesReclame
- 17 nov 2015 @ 12:34
- Redactie Media
ZIGT is met ingang van het nieuwe jaar de mediapartner van Hornbach Nederland. De bouwmarktketen neemt na bijna zeven jaar afscheid van Stroom. Dit is het resultaat van een internationale media-pitch, gecoördineerd vanuit Duitsland. Als onafhankelijk mediabureau met veel ervaring in retail bundelde ZIGT voor deze pitch de krachten met het internationaal georiënteerde Mediaplus. Hun gezamenlijke visie op de rol van Hornbach in het medialandschap van Nederland en Duitsland gaf de doorslag.
De samenwerking gaat in per 1 januari 2016. 'Wij kijken er enorm naar uit om samen met Hornbach bij te dragen aan een verdere groei in Nederland van dit mooie bedrijf', zegt Rogier Bruggeman, Head of Business & Trading bij ZIGT. 'Hornbach staat bekend om zijn spraakmakende campagnes. Wij willen onze kennis en ervaring inzetten om die campagnes nog beter te laten aanslaan bij de Nederlandse consument.'
Doorslaggevend in de keuze voor Mediaplus en ZIGT was voor Hornbach de innovatieve en strategische benadering van de vraagstukken en uitdagingen. 'Ook hun ruime ervaring in retail sprak ons aan', zegt Katja Sottmeier, manager Digital, CRM, Media & Analytics bij Hornbach op het internationale hoofdkantoor in Duitsland. 'Het internationale netwerk van Mediaplus, met sterke lokale partners, is een belangrijk uitgangspunt voor de best mogelijke uitvoering van de diensten voor ons internationale bedrijf.'
Hornbach werkte de afgelopen jaren samen met Crossmedia (in Duitsland) en Stroom (in Nederland). 'Deze bureaus hebben de afgelopen jaren een hele belangrijke bijdrage geleverd aan het effect en de efficiëntie van onze campagnes en daarbij de groei van het merk Hornbach in Nederland', aldus Michel van Slingerland, marketingmanager en persvoorlichter Nederland. 'Een enorm sterke partnership, waarvoor we de bureaus dan ook nadrukkelijk willen bedanken. De samenwerking met Stroom is altijd vooruitstrevend, close, intensief en vooral collegiaal geweest. Ik kijk terug op geweldige jaren en vooruit op nieuwe kansen, ideeën en verdere groei.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing