JCDecaux doneert billboard aan veiling Serious Request
- 23 dec 2015 @ 10:37
- Redactie Media
Altijd al een pakkende boodschap publiekelijk willen delen? Of op een ludieke wijze een huwelijksaanzoek willen doen? JCDecaux biedt nu die kans door een billboard beschikbaar te stellen voor de veiling van 3FM Serious Request.
Grote kans dat je in 2016 een wijze levensles te lezen krijgt op een billboard aan de Nassaukade in Amsterdam, publiekelijk ten huwelijk wordt gevraagd op de Prins Willem-Alexanderlaan in Apeldoorn of een gigantische verjaardagskaart krijgt op de Willem de Zwijgerlaan in Leiden.
Om een bijdrage te leveren aan 3FM Serious Request 2015 stelt outdoor-exploitant JCDecaux namelijk een billboard ter beschikking voor de veiling van het jaarlijkse initiatief. Hierdoor krijgt iedereen de mogelijkheid om twee weken lang zichtbaar te zijn met een poster van maar liefst acht vierkante meter op een billboard naar keuze.
Dit jaar zet radiostation 3FM zich samen met het Rode Kruis in voor de toekomst van kinderen en jongeren in oorlogsgebieden. Ze vragen aandacht voor jongeren die moeten overleven in de meest extreme omstandigheden in onder meer Syrië, Soedan en Jemen.
Hoewel de dj’s van 3FM tot en met 24 december in het welbekende Glazen Huis in Heerlen zitten, loopt de veiling door tot en met 31 december. Kijk voor meer achtergrondinformatie en voorwaarden op de website van Serious Request.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing