Nieuw logo en nieuwe huisstijl voor OMS

Nieuw logo en nieuwe huisstijl voor OMS
  • Media
  • 1 dec 2015 @ 17:48
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Radio

Met trots heeft OMS vandaag haar nieuwe logo en vernieuwde visuele en auditieve huisstijl naar buiten gebracht. De nieuwe gecreëerde huisstijl is ontwikkeld om OMS te voorzien van een identiteit die past bij haar marktleiderschap.

Middels het gedefinieerde kleurenpallet en geluid geeft het daarnaast iets prijs van de kernwaarden die het fundament vormen van OMS: stimulerend, toegankelijk, energiek, resultaatgericht en kundig. 

Algemeen Directeur Joris van der Pol: 'De nieuwe huisstijl is ontwikkeld om OMS te voorzien van een identiteit die past bij een marktleider. OMS heeft hiermee meer dan voorheen een eigen gezicht. En aangezien wij natuurlijk geloven in de kracht van geluid, hebben we niet alleen een visuele huisstijl, maar ook een auditieve. Op onze voicemails, in presentaties, in promo's; overal waar geluid belangrijk is, hoor je nu het typische OMS geluid.'

De nieuwe huisstijl is ontwikkeld in samenwerking met design bureau Skybox en producent Topformat.

www.oms.fm

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken