Starcom wint mediapitch van Lexa
- Media
- 7 dec 2015 @ 15:51
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MediabureauPitchesStrategieSocial media
- 7 dec 2015 @ 15:51
- Redactie MarketingTribune
Lexa heeft Starcom als zijn nieuwe mediabureau aangesteld. Starcom start per direct met het uitrollen van de nieuwe experience-strategie voor 2016, vanuit een data-driven perspectief gericht op performance. Lexa had hiervoor een lange samenwerking met Mindshare. Voor de pitch waren vier mediabureaus uitgenodigd. Het uitgebreide pitchtraject is begeleid door organisatieadviesbureau Accenture.
'Starcom heeft een sterke indruk achter gelaten tijdens de Chemistry sessie en het werk dat gedurende de verschillende fasen is geleverd. Wij zijn ervan overtuigd dat haar blik op onze markt, het begrijpen van onze business in combinatie met de data driven Human Experience strategie, ons helpt in het nieuwe tijdperk van dating om de consument van nu aan ons te blijven binden', aldus Jessica Delpirou, Hub Director SE Meetic Group.
Cornelie Weller, CEO van Starcom: 'Wij zijn uiteraard zeer trots met het winnen van een mooi account als Lexa dat opereert in een markt die sterk onderhevig is aan disruptie. De dynamiek in de markt, waarbij consumenten steeds meer mobile en social zijn en steeds meer verwachten van organisaties als Lexa, maakt dit een extra mooie uitdaging op het gebied van branding en performance, en past daarmee sterk bij onze velocity filosofie (snelheid x acceleratie x relevantie x momentum). Experiences gedreven door data staan hierin centraal staan om waarde toe te voegen aan het leven van consumenten in het tijdperk van velocity marketing.'
Lexa wordt aangestuurd vanuit Amsterdam, met het hoofdkantoor in Parijs, waarbij Starcom als het lokale mediabureau in Nederland voor Lexa zal opereren.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing