Henkjan Smits nieuwe presentator Tijd voor MAX Radio

Henkjan Smits nieuwe presentator Tijd voor MAX Radio
  • Media
  • 3 jan 2016 @ 16:51
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Radio

Henkjan Smits wordt presentator van het NPO Radio 5-programma Tijd voor MAX Radio. Dat maakte hij bekend in het NPO Radio 1-programma De Perstribune. Vanaf morgen, maandag 4 januari, gaat hij aan de slag bij het nieuwe programma van MAX.

Smits zal een presentatieduo vormen met afwisselend Elles de Bruin en Margreet Reijntjes en heeft zin in zijn nieuwe presentatieklus bij MAX: "Radio is altijd mijn grote liefde geweest. Het voelt als een enorme eer dat Omroep MAX mij het vertrouwen geeft om dagelijks het sterke merk van tv, ‘ijd voor MAX, voort te zetten op radio."

Ook Jan Slagter: “Met Henkjan Smits hebben we een gepassioneerde, ervaren én getalenteerde presentator naar MAX kunnen halen. Ik ben ontzettend trots dat hij samen met Margreet Reijntjes en Elles de Bruin Tijd voor MAX Radio gaat presenteren.”

Het nieuwe radiobroertje van Tijd voor MAX neemt luisteraars vanaf 4 januari elke werkdag mee de avond in. Met mooie muziek en goede gesprekken bij het nieuws wordt aangehaakt op het gevoel van de dag. Ook MAX-programma’s Hallo Nederland en Meldpunt! krijgen in het programma een eigen rubriek. Bovendien zal Tijd voor MAX’ dokter Ted met regelmaat te horen zijn. 

In de eerste week van het programma ontvangen de presentatoren onder anderen oud-journaalpresentatrice Noraly Beyer, acteur Mark Rietman en voormalig Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs.

@henkjansmits

Tijd voor MAX Radio
Elke werkdag van 18.00 tot 20.00 uur
Bij MAX op NPO Radio 5

www.maxvadaag.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken