Irene Duivestein head of digital van M2Media
- Media
- 8 jan 2016 @ 00:32
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaStrategieOnderzoekMediabureau
- 8 jan 2016 @ 00:32
- Redactie Media
M2Media heeft een nieuwe head of digital aangesteld: Irene Duivestein. Zij wordt ook lid van het managementteam. Daarnaast zijn nog drie andere medewerkers aangetrokken: Jasmijn Bouwmeester (Senior Media Adviseur), Rishma Kanhaisingh (Insights Consultant) en Danique Brandhorst als media-adviseur.
Irene Duivestein (41) heeft haar digitale sporen verdiend bij onder meer Mindshare, Digilogue en recentelijk Initiative. Bij dit laatste bureau vervulde zij ook de rol van Head of Digital en was ze eveneens MT-lid. Duivestein volgt Robin Bach Kolling op, die een baan in het buitenland heeft aanvaard.
Jasmijn Bouwmeester (28) heeft hiervoor gewerkt bij Universal Media als Senior Portfolio Associate. In 2013 heeft zij de YIM Cannes Lions Competition gewonnen. Ze is per 1 december 2015 bij M2 begonnen in de functie van Senior Media Adviseur en geeft daarbij versterking aan het team van Moniek Hallingse.
Rishma Kanhaisingh (34) was tot voor kort werkzaam als research executive annex projectleider bij TNS Nipo. In de functie van research executive hield zij zich bezig met onderzoek en dataverzameling. Binnen M2 wordt zij verantwoordelijk voor Research & Insights.
Danique Brandhorst (24) heeft onlangs haar master Economic & Consumer Psychology behaald. Tijdens haar studententijd werkte ze zelfstandig aan diverse marketingprojecten bij Westwing Home & Living. Als media-adviseur zal zij het team van Carina Tjon a Pauw gaan versterken.
Nico Hilhorst, oprichter en algemeen directeur van M2Media: 'We zijn vorige maand in de MT100 bovenaan geëindigd in de categorieën media-advies én marketingadvies, maar dat betekent niet dat we stil gaan zitten. We blijven continu werken aan uitbreiding en verbetering van onze dienstverlening.'
M2Media is een onafhankelijke mediabureau, opgericht in 2000. Bij het bureau werken circa dertig medewerkers aan strategie, planning, inkoop en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen. M2Media werkt onder meer voor Bergman Clinics, Bovag, Coop, KWF, LeasePlan, Parship, Radio 538, Rituals, Univé en VGZ.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing