Jubilerende glossy Beau Monde wordt structureel dikker

Jubilerende glossy Beau Monde wordt structureel dikker
  • Media
  • 12 jan 2016 @ 10:21
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintContentTrendsBranding

Glamourblad Beau Monde viert zijn 20e verjaardag in stijl met een 'fonkelende make-over': nieuwe frequentie en ‘over the top’ uitstraling. Om haar jubileum te vieren wordt Beau Monde structureel dikker. Elke editie krijgt er 24 pagina’s bij, zodat het blad voortaan 148 pagina's telt. Zo hoopt uitgever Sanoma zich 'als een echte diva te kunnen meten met internationale glossy's'.

Naast 15 reguliere edities in het nieuwe formaat, worden er dit jaar ook drie 'Leco & Juwelen Specials' van 116 pagina’s uitgegeven. Extra beauty, bling en fotoshoots. 

De eerste Beau Monde nieuwe stijl trapt op 12 januari af met Chantal Janzen die in het januarinummer 148 pagina’s 'Feest!' neerzet. Verder in de glamourglossy diverse celebrity-verhalen, exclusieve tips van beauty director Leco van Zadelhoff, de nieuwe rubriek Beau Botox en alles om de 20e verjaardag in stijl te vieren. 

Claudia Straatmans, hoofdredacteur Beau Monde: 'De wereld van dit blad draait om celebrity’s en hun (life)style. Alles overgoten met een fikse scheut glamour, want het leven is mooi, maar het kan altijd nóg mooier! En dat het altijd nog mooier kan, blijkt uit de nieuwe lijn die we in 2016 inzetten. Nog meer luxe, meer pagina’s, meer themanummers, beauty, fashion, travel en lifestyle.'

Beau Monde viert zijn jubileum met een extra feestelijke uitreiking van de Beau Monde Awards op maandag 18 januari 2016 in het Amstel Hotel. Er zijn zes awards te verdelen waarvoor per categorie vier bekende Nederlanders zijn genomineerd. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken