Twinkle vernieuwd, focus op Digital Commerce

Twinkle vernieuwd, focus op Digital Commerce
  • Media
  • 19 jan 2016 @ 12:51
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingPrintE-commerceJournalistiek

Vakblad Twinkle verschijnt vandaag voor het eerst in een volledig vernieuwde vormgeving. Het magazine van BBP Media is op de schop gegaan en heeft bovendien een nieuwe focus: Digital Commerce.

Twinkle-hoofdredacteur Marieke Verdonk: ‘We gingen van Vakblad voor webwinkeliers (2005-2009) naar Concreet over E-commerce (2010-2015). Van de focus op het pure online verkopen naar schrijven over en voor webwinkels én retailers en brands die ook online gaan. Nu, met de nieuwe ondertitel, gaan we weer een stapje verder. Digital Commerce.'

Twinkle is het grootste onafhankelijke kennis- en informatieplatform voor online retailers en omnichannel-professionals in Nederland. De redactie schrijft onder de nieuwe koers over online shops, over retailers en merken die een omnichannel strategie uitrollen én over hoe de nieuwe digitale werkelijkheid zich op de winkelvloer manifesteert.

‘Twinkle is als merk natuurlijk meer dan een magazine. Het is ook een site en we bieden flink wat events over het vakgebied’, zegt Verdonk. ‘Dit jaar zullen we dat portfolio uitbreiden met een event over en voor winkels die digital naar binnen halen.’

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms als MarketingTribune en CustomerFirst richt BBP zich op ondernemers en professionals in marketing, e-commerce en customer service. Daarnaast is de uitgever internationaal actief met onder meer de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken