Big Cat Month: leeuw op billboard van National Geographic

Big Cat Month: leeuw op billboard van National Geographic
  • Media
  • 4 feb 2016 @ 11:02
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameOutdoorCampagnesTelevisie

Liefhebbers van tijgers, leeuwen en cheeta’s hebben met februari een mooie maand voor de boeg. Het is namelijk ‘Big Cat Month’. Om dit bekend te maken heeft National Geograhic een leeuw losgelaten op de Overtoom in Amsterdam: bovenop een abri van JCDecaux.

Het levensgrote dier is gespot bovenop een van de billboards van buitenreclame-exploitant JCDecaux op de Overtoom, bij de Overtoomsesluis. 'Goed om te weten, voorbijgangers hebben niets te vrezen voor de grote kat', grapt JCDecaux. 'Deze koning van het dierenrijk krijgt namelijk meer dan voldoende voedsel en dut gemiddeld zo’n zestien uur per dag.'

Abonnees van Ziggo, KPN en Delta hebben nóg meer geluk dan dierenspotters op de Overtoom. De hele maand februari is Nat Geo Wild als ‘Zender van de Maand’ vrij te ontvangen en kunnen zij genieten van talloze boeiende dierenreportages en wildlife-series in HD-kwaliteit.

Deze buitenreclamespecial ondersteunt een reguliere billboardcampagne van Nat Geo Wild bij JCDecaux en is tot en met 16 februari op straat te zien. De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen National Geographic, mBuy en JCDecaux.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken