Kijkers mogen verhaallijn GTST kiezen

Kijkers mogen verhaallijn GTST kiezen
  • Media
  • 18 feb 2016 @ 13:50
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsContentTelevisieMedia

De fans van Goede Tijden Slechte Tijden mogen kiezen hoe het personage Wiet van Houten de serie verlaat. Gebruikers van de GTST-app waren de afgelopen weken getuige van de verhaallijn rond de populaire blondine, die een mysterieuze achtervolger blijkt te hebben. Er waren zeven mogelijke verdachten, waarvan er nog drie over zijn. Vanaf heden mag er gestemd worden tussen de drie overgebleven scenario’s.

Vast staat in ieder geval dat actrice Pip Pellens, die het personage Wiet van Houten speelt, de serie gaat verlaten. Hoe dat gebeurt, is nog een verrassing. In RTL Boulevard is het startsein gegeven voor het stemmen op de drie mogelijke scenario’s. Gaan de kijkers voor Jack van Houten (gespeeld door Mark van Eeuwen), die ineens weer opduikt in Meerdijk, omdat hij nieuws heeft over Martine Hafkamp? Of staat Wiet ineens oog in oog met een goede bekende, een gastrol gespeeld door Pim Wessels? Of kiest de kijker toch voor het einde met de geobsedeerde Zeger (Jakob Nieuwenhuijsen), die haar nog steeds niet los kan laten?

Tot en met vrijdag 26 februari kan de kijker stemmen op het plot dat het meest aanspreekt. Het favoriete scenario is op televisie te zien in de afleveringen van maandag 29 februari en dinsdag 1 maart. Wie zijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, kan de winnende verhaallijn (evenals de afgevallen scenario’s) al vanaf 26 februari bekijken via de app.



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken