Vice en 22tracks sluiten strategisch partnership

Vice en 22tracks sluiten strategisch partnership
  • Media
  • 11 feb 2016 @ 13:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentOnlineMuziekMedia

Vice en 22tracks zijn een strategisch partnership aangegaan en versterken daarmee de al bestaande relatie. Het doel van het nieuwe partnership is om 22tracks als Europese smaakmaker van nieuwe muziek versneld verder te laten groeien. De commerciële samenwerking wordt uitgebreid en zal zich meer gaan richten op creativiteit en marketing.

22tracks-oprichter Gilles de Smit: 'Voor 22tracks is het nu tijd om ons merk verder uit te rollen, en Vice gaat ons hier bij helpen. Vice heeft de afgelopen jaren bewezen dat ze een groot en jong publiek van over de hele wereld aanspreken, en die ervaring gaan ze met ons delen.'

Daarnaast heeft Vice twee websites toegevoegd aan het Digital Netwerk en vergroot daarmee het bereik van het Food & Travel-channel naar 500.000 unieke bezoekers per maand. Online foodmagazine FavorFlav, met hoofdredacteur Marcus Polman (culinair journalist en MasterChef-jurylid), is naast Amayzine het tweede platform van uitgever Pilot Studio. Verder heeft TCMag, de uitgever van VKMag en TotallyCoolPix, ook een nieuw foodplatform gelanceerd: Coolinary. Daar vind je verhalen over luxe restaurants en streetfood, over een goed glas wijn uit China, maar ook over de nieuwste cocktails in backpackershostels. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken