JCDecaux plaatst extra digitale mupi's in Amsterdam

JCDecaux plaatst extra digitale mupi's in Amsterdam
  • Media
  • 31 mrt 2016 @ 10:13
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalOutdoorReclame

Het recent geïntroduceerde digitale mupi-netwerk Métropole is uitgebreid. JCDecaux heeft in Amsterdam drie objecten aan zijn netwerk toegevoegd op toplocaties: twee op het Rokin en een derde op het plein voor Centraal Station.

Eind afgelopen jaar presenteerde JCDecaux als eerste speler op de Nederlandse markt een digitaal netwerk op straat, middenin het centrum van Amsterdam en Rotterdam.

Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: 'Onze Mupi Métropole stelt adverteerders in staat dynamische content te tonen middenin de drukste en populairste gebieden van de hoofdstad. Neem alleen al de route Damrak – Rokin – Munt; die wordt dagelijks door zo’n 60.000 man bewandeld! Grote adverteerders als KPN, Samsung, H&M en G-Star hebben al ervaren wat deze objecten op straat teweeg kunnen brengen en zijn, net als wij, erg positief over dit nieuwe mediumtype.'

De Mupi Métropole beschikt over een 84 inch digitaal led-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-netwerk van JCDecaux maakt het onder meer eenvoudig om een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere uiting te tonen.

JCDecaux beschikt in de hoofdstad over digitale Mupi’s op onder meer het Damrak en het Leidseplein en in de P.C. Hooftstraat en de Beethovenstraat. In Rotterdam zijn de digitale Mupi’s te vinden op het Binnenwegplein, in de Van Oldenbarneveltstraat en op het Beursplein, rond de Koopgoot.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken