Stopt Giel Beelen? Nee, hij start online talentenjacht

Stopt Giel Beelen? Nee, hij start online talentenjacht
  • Media
  • 7 mrt 2016 @ 10:10
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunityMuziekRadio

3FM-dj Giel Beelen start een online talentenshow. Het programma krijgt de naam Giels Talentenjacht. Dat maakt de dj maandagochtend bekend in zijn radioprogramma. Zondag hintte hij er al op met de aankondiging op Twitter dat hij 'iets anders gaat doen'. Dat was nogal suggestief: Beelen stopt níet met zijn radioprogramma op 3FM.

Met de talentenjacht gaat Beelen op zoek naar zangtalent in Nederland. Geïnteresseerden kunnen een video van zichzelf uploaden en op de website van Beelen plaatsen. Van de inzendingen maakt Beelen een lijst van honderd talenten, deels op basis van eigen voorkeur en deels op basis van views en likes.

De zoveelste talentenjacht dus, maar zonder één exclusieve winnaar. Beelen selecteert uit de honderd talenten telkens een lijst van elf talenten. Die kan echter voortdurend veranderen. 'Je kunt eigenlijk zeggen dat er continu elf winnaars zijn. De ene keer staat die zanger in de lijst, de andere keer staat die zangeres hoog genoteerd. Het verandert continu.'

Zondagavond twitterde Beelen: 'Eindelijk mag en kan 't hoge woord eruit morgenochtend. Ja, ik ga iets anders doen.' Nee, hij ging dus niet stoppen, de aandachtstrekker. Beelen, vanmorgen op de radio: 'Ik merkte dat er veel mensen al heel erg blij waren en de vlag al uithingen omdat ze dachten dat ik met de ochtendshow zou stoppen. No way, Jose!'



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken