24Kitchen en Natwerk lanceren Feestfood
- Media
- 5 apr 2016 @ 11:34
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - FoodContentConceptTelevisieproductie
- 5 apr 2016 @ 11:34
- Redactie Media
24Kitchen zendt 16 april de eerste aflevering uit van het nieuwe programma Feestfood. Presentatrice Miljuschka Witzenhausen reist in het programma in een speciaal ontworpen kookmobiel stad en land af, op zoek naar de beste festivals en feesten. Hier bereidt zij voor de vrolijke bezoekers passende feestgerechten. Feestfood is ontwikkeld door reclamebureau Natwerk, bekend van de eigen lambrusco Broesko.
In de eerste aflevering is Miljuschka te vinden in Oeteldonk (Den Bosch tijdens Carnaval). Het kost wat moeite om de hossende menigte van zich af te slaan, maar de zichtbaar genietende presentatrice krijgt het toch voor elkaar om verse frites met zuurvlees te bereiden.
Feestfood is een programma uit de koker van het Amsterdamse reclamebureau Natwerk, dat het format speciaal ontwikkelde om meer aandacht te creëren rondom de lambrusco Broesko, een eigen product van Natwerk. Dit is niet het eerste programmaformat van Natwerk, eerder ontwikkelde het bureau voor BNN Werk aan de Winkel. In dit programma hielp Natwerk’s creatief directeur Frank de Ruwe samen met fashion designer Olcay Gulsen gedurende twee seizoenen kleine ondernemers met een totale make-over van hun bedrijf. En met Feestfood is er dan eindelijk een eigen kookprogramma.
De samenwerking met Miljuschka kwam heel makkelijk tot stand: de 24Kitchen-chef is een groot liefhebber van alles dat met eten en feestjes te maken heeft. Tijdens Feestfood combineert zij haar twee grote passies, wat terug te zien is in het enthousiasme waarmee ze in de geïmproviseerde keuken staat. Natwerk zelf heeft ook ruime ervaring in de keuken, met hun eigen limoncellomerk Bello Limoncello, Tulpenbolognesechips, de feestelijke lambrusco Broesko en Baconhagelslag als meest bekende voorbeelden.
Feestfood wordt vanaf 16 april om 22.30 uur uitgezonden op 24Kitchen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing