Atelier Goldner Schnitt kiest mediabureau PHD

Atelier Goldner Schnitt kiest mediabureau PHD
  • Media
  • 1 apr 2016 @ 12:57
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieMediabureau

PHD, onderdeel van OmnicomMediaGroup Nederland, heeft het Atelier Goldner Schnitt-account gewonnen. Atelier Goldner Schnitt wil het merk versterken en investeren in verdere groei voor de komende jaren. PHD is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop, te beginnen met de nieuwe tv-campagne die zij in april lanceren.

Edward van Reden, marketingmanager Atelier Goldner Schnitt: 'Met de jarenlange ervaring in het bouwen aan merken en hun uitgebreide strategische expertise, vertrouwen wij erop in PHD de ideale partner gevonden te hebben, met wie wij onze uitdagende doelstellingen weten te realiseren.'

Patrick Molleman, managing director PHD: 'Wij zijn buitengewoon blij om voor dit mooie merk aan het werk te gaan en een bijdrage te leveren aan de groeidoelstelling. Het is een prachtige brand om creatief aan mee te denken, zoals de nieuwe campagne die binnenkort op tv te zien is. We kijken dan ook uit naar een succesvol en langdurig partnership.'

www.phdww.com/Netherlands
www.ateliersgs.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken