Donald Duck en AutoWeek verkopen samen auto's
- Media
- 15 apr 2016 @ 15:06
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ContentActiesTijdschriftenPrint
- 15 apr 2016 @ 15:06
- Jeroen Mirck
De twee grote 'mannenbladen' Donald Duck Weekblad en AutoWeek bundelen deze week hun krachten met een speciaal auto-leespakket. AutoWeek zet de bijzondere auto van Donald Duck in het zonnetje: de Duckatti 313. In het automagazine staat een doorsnede met de bijzondere technische specificaties. Donald Duck zelf geeft een auto weg... als bouwpakket.
De komende editie van het vrolijke weekblad staat helemaal in het teken van auto’s en brengt een ode aan de 313. De Duckatti is een bijzonder duurzame auto, want Donald Duck is al bijna tachtig jaar de trotse eigenaar van de felrode cabriolet.
De 'Duckatti' is geïnspireerd op een American Bantam uit 1938. De 313 is zo bijzonder omdat hij bestaat uit onderdelen van automodellen die niet meer beschikbaar of vervangbaar zijn. De motor is van het merk Mixwell uit 1920, het onderstel komt van een Ford en de wielen zijn oorspronkelijk van een grasmaaier.
Uitgever Sanoma doet vaker combi-acties met tijdschriften. Het bijzondere aan dit auto-leespakket is dat er op content-niveau echt kruisbestuiving heeft plaatsgevonden.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing