Suzan Harens commercial director Sanoma Women

Suzan Harens commercial director Sanoma Women
  • Media
  • 20 apr 2016 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaTijdschriftuitgeversSalesPersonalia

Suzan Harens start op 2 mei bij Sanoma als commercial director van het Women-domein. In deze functie richt zij zich primair op het uitbouwen van de commerciële activiteiten binnen het vrouwendomein van Sanoma/SBS met merken als Libelle, Margriet en Viva. Daarnaast zal zij het bijbehorende salesteam aansturen.

Harens heeft de afgelopen jaren in diverse marketing, communicatie- en mediafuncties gewerkt. De afgelopen 15 jaar werkte zij onder andere bij ZenithOptimedia voor merken als L'Oréal en LVMH. In haar laatste functie bekleedde zij de rol van Client Services Director bij Havas Media en was zij lid van het management team. 

Louise van Nispen, Domain Director Women: 'Suzan heeft veel ervaring aan de bureaukant en is als geen ander in staat om te denken vanuit klanten en voor hen oplossingen te creëren op het crossmediale vlak. In haar rol zal zij samen met haar salesteam de vrouwenmerken van Sanoma/SBS crossmediaal ondersteunen en uitbouwen.' 

Suzan Harens zelf: 'Ik verheug me erop om aan de slag te gaan voor Sanoma/SBS en de mooie merken die daar deel van uitmaken. Ik heb altijd een passie gehad voor (multi-)media en de daarbij behorende innovatie en ontwikkeling. Ik kijk er naar uit om voor Sanoma/SBS, samen met adverteerders en bureaus, de meest optimale mixen te vinden om adverteerders met deze merken te verbinden en te versterken. Daar krijg ik nou energie van.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken