Vernieuwde Mikro Gids: 'blad zonder blabla'

Vernieuwde Mikro Gids: 'blad zonder blabla'
  • Media
  • 22 apr 2016 @ 13:56
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftenTijdschriftuitgevers

Mikro Gids is vernieuwd. Het resultaat moet meer rust, eenvoud en overzicht bieden. Het doel van de nieuwe gids is alleen informatie verschaffen die ertoe doet. Kortom: 'een blad zonder blabla.'

Babette Kellermann, uitgever van Mikro Gids: 'We versterken de kernwaarden van de gids: overzichtelijk, functioneel en waar voor je geld. We hebben geluisterd naar onze abonnees. Onze lezers willen een gids zonder franje. In de nieuwe Mikro Gids vind je meteen wat je zoekt en betaal je niet voor informatie die je niet nodig hebt. We kiezen bewust voor zwart-wit en hier en daar een kleurtje als het helpt.'

Met vaste rubrieken, dagelijkse kijktips en het strakke horizontale programmaoverzicht wijst Mikro Gids de lezers snel de weg in het enorme aanbod van programma's. Met elke dag een vaste rubricering: film, serie, informatief, amusement en sport.

Mikro Gids luidt de vernieuwde gids in met een nieuwe pay-off: 'Alles wat je wilt kijken en verder niks.' De gids wordt gemaakt door Bindinc. 

www.mikrogids.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken