Ziggo promoot Horizon met nieuwe merkcampagne
- Media
- 11 apr 2016 @ 11:33
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - CommercialsMediaCampagnesTelevisie
- 11 apr 2016 @ 11:33
- Redactie Media
Ziggo Horizon staat centraal in de nieuwe merkcampagne van de tv-aanbieder. Het merkverhaal wordt verteld aan de hand van twee sterk verschillende buurmannen. De campagne is ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam.
In de nieuwe Ziggo-campagne is een hoofdrol weggelegd voor twee buurmannen. Elk met hun eigen karakter en levensritme. Zo is buurman Ronald (Kees Boot) een wat traditionele tv-kijker. De beeldbuis heeft bij z’n gezin een centrale rol in huis en hij kijkt naar het journaal van acht uur om acht uur.
Z’n nieuwe buurman Jim (Geza Weisz), is meer een tv-kijker van nu. Hij kijkt geen tv - zegt ie - , maar met Ziggo Horizon naar series en documentaires op z’n iPad. Ondanks de onderlinge verschillen kunnen de mannen het goed met elkaar vinden, komen ze regelmatig bij elkaar over de vloer en gaan ze met Ziggo het nodige plezier beleven.
Mariette Leenhouts, VP Brand, Communication, Media & Sponsoring van Ziggo Nederland: 'Met onze nieuwe merkcampagne kunnen we steeds op een herkenbare, uit het volle leven gegrepen manier inhaken op de komende ontwikkelingen in medialand en de rol die Ziggo daarbij speelt.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- commercial
- marketing
- Jim
- campagne
- Ronald
- Ziggo
- merkcampagne
- buurman
- J. Walter Thompson
- televisie
- reclame
- JWT
- Ziggo Horizon
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing