Bram Koster en Thomas van Manen leiden Marketingfacts
- Media
- 30 mei 2016 @ 21:39
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - BloggenZakelijkPersonaliaMediaOnline
- 30 mei 2016 @ 21:39
- Jeroen Mirck
Wisseling van de wacht bij Marketingfacts: Bram Koster en Thomas van Manen nemen per 1 juni de dagelijkse leiding van de toonaangevende marketingblog op zich. Zij gaan de taken vervullen van vertrekkend managing director Emile Peters, die wel als aandeelhouder betrokken blijft bij Marketingfacts.
Bram Koster is sinds februari 2012 als community-manager werkzaam bij Marketingfacts. Naast zijn redactionele werkzaamheden zal hij zich gaan bezighouden met de ontwikkeling van nieuwe formats (zoals de Marketingfacts Specials) en de groei op het gebied van branded content.
Thomas van Manen is in oktober 2015 begonnen als redacteur en onder meer verantwoordelijk geweest voor de samenstelling en projectcoördinatie van het Marketingfacts Jaarboek. Vanaf juni zal hij naast de redactie en het Marketingfacts Jaarboek ook verantwoordelijk zijn voor financiën en het aansturen van projecten.
Samenwerking met BBP Media versterkt
Tegelijk met deze benoemingen zal de samenwerking met aandeelhouder BBP Media (uitgever van MarketingTribune) verder worden versterkt. Concreet betekent dit dat per 1 juni alle commerciële activiteiten zullen worden gecentraliseerd bij BBP Media, onder de verantwoordelijkheid van BBP's marketing- en sales-directeur Peter van Balsfoort.
Emile Peters oriënteert zich nog op een functie buiten Marketingfacts. Wel blijft hij, samen met BBP Media en oprichter Marco Derksen, aan als aandeelhouder van Marketingfacts. Peters: 'De afgelopen vier jaar heb ik met veel plezier Marketingfacts aan mogen sturen en hebben we als platform mooie stappen gezet. Ik ben ervan overtuigd dat Bram en Thomas samen met het team de positie van Marketingfacts als hét kennisplatform op het gebied vanmarketing, technology en design nog verder zullen versterken. De integratie met BBP Media biedt bovendien mooie kansen om adverteerders beter te bedienen. Ik ben blij dat ik als aandeelhouder bij die ontwikkeling betrokken blijf.'
Koster: 'Ik vind het heel jammer dat Emile Marketingfacts verlaat. We zijn een klein team en zowel professioneel als persoonlijk gaan we hem missen. Tegelijkertijd is het voor Thomas en mij een mooie kans om de verantwoordelijkheid op ons te nemen en Marketingfacts in de komende tijd verder uit te bouwen.' Van Manen: 'Wij zijn blij en trots dat de aandeelhouders ons het vertrouwen hebben gegeven die handschoen op te pakken.'
Bram Koster en Thomas van Manen nemen dagelijkse leiding Marketingfacts over.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- marketing
- Marketingfacts
- Bram Koster
- Arnhem
- Marco Derksen
- Emile Peters
- BBP Media
- leiding
- Thomas van Manen
- blog
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing