Metro vernieuwt maandelijkse Lifestyle bijlage

Metro vernieuwt maandelijkse Lifestyle bijlage
  • Media
  • 27 mei 2016 @ 10:54
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Dagbladuitgevers

Metro heeft een vernieuwde maandelijkse bijlage: Metro Lifestyle. Deze bijlage komt in de plaats van Metro Mode. In de vernieuwde bijlage worden lezers niet alleen bijgepraat over de laatste trends op het gebied van mode en beauty, maar ook over food & health en travel. In elk nummer interviewt de redactie een prominente Nederlander over zijn of haar kijk op lifestyle.

In de eerste Metro Lifestyle vind je in de rubriek mode het verhaal achter TOMS schoenen, bezoeken we voor beauty het parfumlaboratorium van Dior in en is er een gesprek met voetballer Robin van Persie en zijn vrouw Bouchra. Jet van Nieuwkerk legt in de rubriek food & health uit hoe ze gezond eten en een druk leven combineert en in travel wordt aandacht besteed aan spannende vakantiebestemmingen in ons eigen land.

Met de komst van de nieuwe bijlage biedt Metro vanaf nu zowel online, op metronieuws.nl als in print inzicht in de allerlaatste weetjes en blogs op mode en lifestylegebied.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken