Stoelendans bij GroupM: Eric Kramer is algemeen CEO, Isabelle Dacz leidt MEC Nederland
- Media
- 10 mei 2016 @ 16:37
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - StrategieZakelijkPersonaliaMediabureau
- 10 mei 2016 @ 16:37
- Redactie Media
Mediaconcern GroupM beleeft een interne stoelendans aan de top. Eric Kramer, topman van MEC Nederland, maakt promotie als CEO van GroupM Nederland. Isabelle Dacz neemt zijn functie als CEO van MEC Nederland over. Zij was bij dit mediabureau al werkzaam als managing director.
Toen MEC-topman Kramer een jaar geleden chairman werd van GroupM Nederland, promoveerde Dacz al naar de functie van managing director om de dagelijkse leiding over het mediabureau van hem over te nemen. In zijn nieuwe functie als CEO van GroupM gaat Kramer zich volledig focussen op het leiden van de groep. Dacz neemt de volledige leiding van het mediabureau op zich.
'Onze groep is de laatste jaren sterk gegroeid dankzij het succes van onze bureaus bij bestaande en nieuwe klanten', zegt Eric Kramer in zijn nieuwe rol als CEO van GroupM Nederland 'Wij hebben ons verder versterkt met acquisities zoals Helder, GreenhouseGroup en Bannerconnect. Als CEO van GroupM Nederland kijk ernaar uit om mij helemaal te kunnen focussen op het versterken van de groep ten behoeve van onze bureaus.'
Isabelle Dacz, CEO MEC Nederland: 'Mijn stap van managing director naar CEO van MEC vindt plaats in een fase waarin een enorme transformatie plaatsvindt in het medialandschap: consumentenoriëntatie en koopgedrag veranderen snel. Creativiteit en techniek zijn essentieel voor een effectieve mediastrategie. Het kan beter, relevanter en succesvoller.'
Door het ontwikkelen van het talent binnen onze organisatie, de recente introductie van het Wavemaker-label en de versterking van onze technische vaardigheden binnen GroupM, is MEC volgens Dacz helemaal klaar om klanten in de huidige markt te laten excellereren.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing