Exterion Media en Ambo|Anthos uitgevers introduceren in OOH campagne nieuwe thriller van Saskia Noort
- Media
- 1 jul 2016 @ 07:12
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - UitgeversOutdoorCampagnes
- 1 jul 2016 @ 07:12
- Redactie Media
Exterion Media en Ambo|Anthos uitgevers laten Nederland op unieke wijze kennis maken met het nieuwe boek van Saskia Noort: Huidpijn. In de week voorafgaand aan de verschijning van Huidpijn zijn door heel Nederland op Out-of-Home zinnen te lezen uit het gloednieuwe boek, dat 5 juli in de winkel ligt.
Omdat Social Media een belangrijk thema in het boek inneemt hebben Ambo|Anthos uitgevers en Exterion Media gekozen voor een bijpassende interactieve OOH-campagne. Op verschillende drukbezochte locaties worden voorbijgangers getriggerd om het boek te lezen; op treinstations, in de metro van Rotterdam en in het centrum van Amsterdam en Den Haag. Van pakkende regels uit het boek op abri’s en moving billboards tot aan korte teksten op bierviltjes, de campagne valt niet te missen. Vervolgens worden fans via Social Media (Instagram, Facebook of Twitter) opgeroepen een foto van hun favoriete zin te delen met #Huidpijn of #SaskiaNoort. Hiermee maken zij kans op 2 kaarten voor de exclusieve boekpresentatie van Saskia Noort op 5 juli óf op 1 van de 10 gesigneerde exemplaren van Huidpijn. Dat de campagne nu al een succes is blijkt uit het feit dat de foto’s van de campagne vol enthousiasme door fans gedeeld worden.
Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director: 'Wij zijn trots dat we een bijdrage konden leveren aan de grootste lancering van een Nederlands boek ooit. Ambo|Anthos uitgevers heeft met haar partners, waaronder wij, erg goed en breed nagedacht over deze campagne. Het doorvertalen van het boek naar alle touchpoints is prachtig uitgevoerd waarbij de dominante kleur roze echt blijft hangen. Het kan niet anders dan dat Huidpijn wederom een bestseller voor Saskia Noort zal opleveren! De eerste signalen op social media naar aanleiding van de campagne zijn in ieder geval al zeer positief en er is grote zichtbaarheid gecreëerd doordat de campagne fanatiek wordt gedeeld.'
Maartje de Jong, Marketing Manager, Ambo|Anthos uitgevers: 'Het is fantastisch om te zien dat een plan werkt, zoals je wil dat het werkt. En dat er vóór verschijnen van het boek al zoveel mensen – consumenten én boekverkopers – in beweging komen om met ons aan de Huidpijn-campagne te bouwen. We bouwen nu op naar 5 juli, de verschijningsdatum, want dan wordt het boek gelanceerd met een talkshow die live te volgen zal zijn via LINDA nieuws.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing