IDTV produceert Mijn Trouwjurk op Libelle TV
- Media
- 6 jun 2016 @ 10:43
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieTelevisieproductieContentVideo
- 6 jun 2016 @ 10:43
- Redactie Media
IDTV is de producent van het programma De Trouwjurk op het nieuwe digitale tv-zender Libelle.tv. Op deze nieuwe digitale tv-zender van Sanoma's grootste vrouwentijdschrift zijn dagelijks gratis nieuwe video’s met leuke tips en mooie verhalen te zien.
In Mijn trouwjurk vertellen vrouwen over de bijzondere aanleiding waarom zij in het huwelijksbootje zijn gestapt en een bruidsjurk kochten. Dat levert mooie, ontroerende en grappige verhalen op, waarbij de bruidsjurk nog 1 keer uit de kast wordt getrokken.
Mijn trouwjurk wordt geproduceerd door IDTV, bekend van onder meer Wie Is De Mol? en vtwonen. Suzanne Pronk, head of digital van IDTV: 'Geweldig en trots om als producent betrokken te zijn bij de lancering van Libelle.tv en één van de eerste producties te mogen realiseren.'
Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, die zelf in de eerste aflevering (zie hieronder) figureert: 'Libelle.tv is echt, persoonlijk en dichtbij. Hoe persoonlijk laat ik zelf zien in het IDTV-format Mijn Trouwjurk.'
IDTV, opgericht in 1977, is één van Nederlands grootste onafhankelijke productiemaatschappijen en is sinds 2003 onderdeel van het Britse mediabedrijf ALL3MEDIA. Het bedrijf is toonaangevend in de ontwikkeling, productie en exploitatie van kwalitatief hoogstaande mediaconcepten op gebied van televisie, internet, evenementen, documentaire, drama en live communicatie. Bekende producties van IDTV zijn o.a.: Wie is de Mol?, Campinglife, De Rijdende Rechter, Bed & Breakfast, vtwonen, CupCakeCup, De Magische Winkel, Volgens Robert & Volgens Jacqueline, De Koningsvaart en Het 5 Mei Concert.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing