MMD Media beheert digitale schermen bij Ballorig
- Media
- 16 jun 2016 @ 11:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorReclameBereikDoelgroep
- 16 jun 2016 @ 11:09
- Redactie Media
MMD is gestart met de exploitatie van de digitale schermen bij speelparadijs Ballorig. De 105 schermen bevinden zich bij 35 vestigingen verspreid door heel Nederland en bereiken de interessante doelgroep van ouders met jonge kinderen.
De grote overdekte speeltuinen worden iedere vier weken bezocht door ruim 236.000 bezoekers: ouders met kinderen van 0 tot 6 jaar (46%) en 6 t/m 12 jaar (64%). De groep ouders verblijft per bezoek gemiddeld zo’n drie uur op de locatie terwijl hun kinderen aan het spelen zijn. Deze gezinnen kunnen hier heel gericht worden bereikt met een campagne op de schermen. Door de lange verblijfstijd creëert dit een waardevol contactmoment.
Robert van de Vosse, directeur MMD Media: ‘In de komende twaalf maanden gaat MMD Media zijn digitale abri-ambities verwezenlijken en het toevoegen van het digitale Parents & Kids bereik past hier perfect bij. Het is een niche-netwerk dat goed past in ons portfolio.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- abri
- ouders
- Ballorig
- bereik
- kinderen
- speelparadijs
- digitale schermen
- outdoor
- MMD Media
- niche
- schermen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing