Sprout-hoofdredacteur schrijft boek over modern ondernemen

Sprout-hoofdredacteur schrijft boek over modern ondernemen
  • Media
  • 29 jun 2016 @ 10:09
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieJournalistiekContentZakelijk

Remy Ludo Gieling, hoofdredacteur van ondernemersmagazine Sprout, lanceert op 29 juni zijn eerste boek voor moderne ondernemers en managers. Samen met co-auteur Machiel Emmering (SpeedMBA) vatte hij de belangrijkste management-theorieën, ideeën en modellen samen in '100 Business Bites'.

Gieling zegt over het boek: 'Moderne ondernemers en managers hebben het zo druk dat er weinig tijd is voor het lezen van managementliteratuur. Doodzonde, want het staat bomvol met nuttige informatie om jezelf én je bedrijf beter te maken. Tijd voor het lezen van al die boeken kunnen we je niet geven, maar wél de belangrijkste inzichten daaruit.'

Remy Ludo Gieling (27) is sinds april vorig jaar hoofdredacteur van Sprout. Hij begon er in 2011 als stagiair en kwam er na vijf jaar ondernemerschap terug. Sprout is opgericht in 2005 en richt zich middels een magazine, website en events op innovatieve, snelgroeiende ondernemers.

'Het boek is geen samenvatting van de belangrijkste bedrijfsliteratuur, maar een wijnproeverij van relevante gedachte en ideeën. Je komt in korte tijd in aanraking met een scala van onderwerpen, waarna je zelf de keuze kunt maken of en waar je je in wilt gaan verdiepen. Past de viognier (de four-hour work week) bij je smaakpalet of drink je met dit weer (of in deze levensfase) liever een nebbiolo (over process design)?'

'100 Business Bites' is vanaf donderdag verkrijgbaar in vooraanstaande boekhandels en op Managementboek.nl. Het werk is uitgegeven door Business Contact (onderdeel van Atlas Contact), in paperback, 224 pagina's en is te koop voor €19,99.

Beluister hier het interview met Gieling op Radio 1 over '100 Business Bites'.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken