TUI en 538 samen de wereld over
- Media
- 17 jun 2016 @ 15:57
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - SponsorshipRadio
- 17 jun 2016 @ 15:57
- Redactie Media
TUI, marktleider in de Nederlandse reisbranche, en 538 gaan een meerjarige samenwerking aan. Onder het motto ‘the ultimate smile’ is het gezamenlijke doel om de ultieme vakantie te creëren. Luisteraars van Radio 538 maken niet alleen kans op een compleet verzorgde zomer-, winter- of droomreis, maar krijgen daarnaast ook toegang tot de beste feesten en evenementen tijdens hun vakantie.
De komende week, tijdens de Ibizaweek op Radio 538, wordt de samenwerking voor het eerst uitgerold. Luisteraars maken in deze periode kans op een reis naar Ibiza inclusief toegang totde gaafste feesten.Tussen 20 en 24 juni staat 538 on air en online in het teken van Ibiza, met onder andere een speciale Ibiza-Playlist, Ibiza-weerberichten en er is volop aandacht voor het Spaanse eiland in de radioshows. In de loop van dit jaar zullen meerdere actieweken worden opgezet, waarbij de beleving rondom vakanties centraal staat.
Cynthia Schell, Head of Marketing Communications TUI Nederland: 'Onze samenwerking is een prachtige match van reizen, muziek en events en ook nog eens op de top spots van deze wereld. We beginnen met het weggeven van zeer gewilde Ibiza reizen en daarna gaan we samen met de luisteraars de ultieme droomreizen creëren. TUI staat voor vakantie en wij gaan samen met 538 die Smile op de gezichten van de luisteraars laten verschijnen.'
Gary Mey, Commercial Director Brand Partnerships 538Groep: 'We kijken erg uit naar deze samenwerking. Samen met TUI, de grootste reisorganisatie van Nederland, kunnen we onze luisteraars de leukste en mooiste momenten laten beleven waar je een glimlach van krijgt. Wij zetten samen net dat stapje extra om de vakantie van onze luisteraars extra bijzonder te maken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing