Voetbalzone en Makers Channel gaan strategische samenwerking aan

Voetbalzone en Makers Channel gaan strategische samenwerking aan
  • Media
  • 6 jun 2016 @ 07:41
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalVideo

Videoplatform Makers Channel en voetbalwebsite Voetbalzone slaan de handen ineen voor de ontwikkeling van online videoseries over voetbal en alles wat deze wereld zo bijzonder maakt. De eerste afleveringen zullen vanaf augustus op zowel Makers Channel als Voetbalzone te zien zijn.

Vanaf de start van het nieuwe voetbalseizoen in augustus zullen in ieder geval twee original series worden gebracht. De eerste serie bestaat uit unieke portretten van de vaak jonge spelers. Hoe leven ze nu, wat is hun waardevolste bezit? Waar zijn ze trots op? Wat is hun wens? We krijgen een inkijk, maar willen ook weten hoe voetbal hun leven heeft veranderd en wat ze verwachten van het leven na het voetbal.

In de tweede webserie zetten we de drijvende krachten achter de voetballer centraal: de voetbalvrouwen. We krijgen een bijzondere inkijk in het leven van de voetbalvrouw. We zien hun ambities en dromen, en ontdekken de ongeschreven regels van deze bijzondere gemeenschap.

Bart Hillen, sales director van Perform Media: 'De combinatie van ons bereik onder sportfans en de kwalitatieve videoproducties van Makers Channel maakt in onze ogen een perfecte partnership om succesvolle series neer te zetten.'

Marko van Kampen, CEO van Makers Channel: 'De partnership met Voetbalzone is een goed voorbeeld van onze strategie om in samenwerking met de beste publishers unieke made for web content te ontwikkelen en aan een breed publiek ter beschikking te stellen.'

www.voetbalzone.nl
www.makerschannel.com

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken