Eric-Jan Vis verruilt MarketingTribune voor NPB Media
- Media
- 29 jul 2016 @ 13:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ReclameOutdoorVerkoopSalesPersonalia
- 29 jul 2016 @ 13:01
- Redactie Media
Commercieel manager Eric-Jan Vis vertrekt na drie jaar bij multimediabedrijf BBP Media in Woerden. Hij treedt per 1 september 2016 in dienst als commercieel directeur bij het Nationaal Publiciteitsbureau (NPB) in Haarlem.
Het NPB, waar recentelijk Peter-Paul Blommers algemeen directeur is geworden, is een grote landelijke aanbieder van lichtreclame aan gemeentelijke lichtmasten in Nederland.
Eric-Jan Vis was bij BBP Media verantwoordelijk voor de on- en offline commerciële exploitatie van de multimediaplatforms MarketingTribune en Shopper Marketing Update. Voor zijn komst werkte Vis ruim 21 jaar voor Kluwer (Adformatie Groep) waarvan een groot deel als commercieel directeur.
Zijn komst naar BBP Media was toentertijd groot nieuws. 'MarketingTribune was voor mij een prachtige uitdaging. Ik kon dankzij mijn uitgebreide kennis en ervaring aantoonbare meerwaarde bieden aan de titel. Dat heb ik met ongelooflijk veel plezier en inzet gedaan. Ik denk dat ik samen met de redactie het platform MarketingTribune, maar ook BBP als bedrijf, nadrukkelijk op de kaart heb weten te zetten. En er zit nog veel meer in het vat.'
Vis neemt dan ook afscheid met een tikje gemengde gevoelens. 'De titels en de mensen zijn mij zeer dierbaar. Deze aanbieding kon ik echter niet laten lopen. Het is voor mij een mooie stap die weer een nieuwe dimensie aan mijn carrière geeft. Bij NBP komen de voor mij bekende werelden toch weer anders bij elkaar. Dat geeft een gezonde kick.'
Paul Petermeijer, CEO van BBP Media, betreurt het vertrek van Vis, maar begrijpt zijn overwegingen. 'Eric-Jan is van grote waarde geweest voor de commerciële exploitatie van de platforms. Met zijn inspanningen zijn onze titels bekender en groter geworden. Wij wensen hem dan ook veel succes in deze nieuwe baan.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Adformatie
- NPB Media
- MarketingTribune
- verkoop
- outdoor
- BBP Media
- BBP
- Peter-Paul Blommers
- sales
- commercieel directeur
- overstap
- NPB
- Eric-Jan Vis
- advertenties
- lichtreclame
- Nationaal Publiciteitsbureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing