Jan Wouter Kleinjan (NU.nl) in Raad van Advies Bank15
- Media
- 5 jul 2016 @ 00:31
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaStrategieMarketingMerken
- 5 jul 2016 @ 00:31
- Redactie Media
Jan Wouter Kleinjan treedt per direct toe tot de nieuw ingestelde Raad van Advies van Bank15. Hij is brand director van Nederlands grootste nieuwssite NU.nl en automotive -platform Autoweek. Kleinjan heeft zijn sporen ruimschoots verdiend en is sinds 2012 actief bij Sanoma.
De benoeming van Jan Wouter Kleinjan en eerder al Joost van Disseldorp (CEO vanHaren Schoenen) tot de Raad van Advies is een stap in de inrichting van een volwaardige adviesraad van Bank15. Eigenaar Jerry Opier wil daarmee de kwaliteit en kwantiteit van Bank15 verder ontwikkelen. Hij verwacht dit jaar nog enkele leden aan de Raad van Advies toe te voegen.
Jerry Opier: 'Met Bank15 maken we enorme stappen. Jan Wouter Kleinjan heeft bijzondere kennis en ervaring op het terrein van new media en management waar het hele team van Bank15 van kan profiteren. Daarnaast brengt hij een excellent netwerk met zich mee.'
Bank15 is een omgeving met een bierbrouwer, food stands, escape rooms, flex plekken, experience room, pop-up ruimte, retail, educatie plekken, expositie en events. Merken en bedrijven krijgen toegang tot het gebouw, de technologie, het publiek en de gebruikers om nieuwe diensten, producten, concepten, boodschappen en formules real-time en real-life te testen, toetsen en uit te proberen. Een plek waar iedereen zomaar binnen kan lopen. Bank15 is een formule waarbij co-create de motor is, creativity is capital. Een formule waarbij maatschappelijke betrokkenheid gecombineerd wordt met commercie. Leren, creëren en werken. De enige must is dat je kennis en ervaring deelt tijdens een event of een gratis workshop.
Jan Wouter Kleinjan: 'Bank15 heeft met communicatie-creatieven en new media-strategen, een digitale ruggengraat in huis. In het pand hebben wij de meest innovatieve marketing-technologieën aangesloten met als doel te onderzoeken hoe merken binnen de nieuwe regels van de digitale consumenteneconomie een relevante positie kunnen claimen. Met mijn kennis en ervaring wil ik daar graag aan bijdragen. Maar mijn grootste motivatie is de maatschappelijke laag waarin Bank15 kansen biedt aan talenten, afgestudeerden en werkzoekenden.'
Bank15 draagt zo bij aan het ontwikkelen van nieuwe manieren om economische en maatschappelijke waarde te creëren en te verdelen. De hybride vorm van Bank15 en de nieuwe manier van werken passen bij de wereld anno nu. Ondernemend, in beweging, niet denkend en opererend vanuit vastgeroeste structuren, organisch en connected.
Jan Wouter Kleinjan: 'Bank15 biedt kansen aan talenten'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing