Martijn van der Neut brand director Ouders van Nu

Martijn van der Neut brand director Ouders van Nu
  • Media
  • 15 jul 2016 @ 08:14
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaUitgevers

Martijn van der Neut is benoemd tot Brand Director Ouders van Nu binnen het Women Domain. In deze functie richt hij zich op het verder uitbouwen van het crossmediale merk Ouders van Nu en bijbehorende merkactiviteiten. Martijn start 22 augustus in zijn nieuwe rol.

Louise van Nispen, Domain Director Women: 'Martijn heeft samen met het Home Deco team bijgedragen aan de geweldige groei van het vtwonen merk. Het merk Ouders van Nu is een parel binnen ons portfolio en biedt eveneens een mooie groeipotentie.'

Martijn begon 6,5 jaar bij Home Deco als adjunct uitgever, waarbij hij verantwoordelijk was voor alle digitale activiteiten. Na de lancering van vtwonen.nl twee jaar geleden als inspiratieve webshop heeft Martijn zich voornamelijk beziggehouden met alle marketing en business development activiteiten voor Home Deco.

Martijn over zijn nieuwe uitdaging: 'Hoe mooi is het om op het hoogtepunt van een aantal boeiende en succesvolle jaren bij Home Deco een overstap te kunnen maken naar een merk met dezelfde crossmediale potentie en ambitie als vtwonen? Veel ingrediënten zijn bij Ouders van Nu al aanwezig en ik ben er van overtuigd dat Ouders van Nu een nog completer en verder groeiend crossmediaal platform zal worden.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken